اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف آبادان:

مشکل زمین گلف آبادان هنوز پابرجاست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف آبادان گفت: مشکل زمین گلف آبادان با وجود قدمت 70ساله این رشته ورزشی در منطقه هنوز پابرجاست.

مشکل زمین گلف آبادان هنوز پابرجاست

حمیدرضا میرریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های بسیار و مذاکرات متعددی که به پالایشگاه آبادان و منطقه آزاد داشته هنوز هم شاهد آن هستیم که ورزشکاران گلف آبادان با مشکلات بسیاری فعالیت خود را پیگیری می‌کنند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در حالیکه با وجود ورزشکاران مستعد گلف در شهرستان می‌توانستیم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته باشیم اما به دلیل مشکل نداشتن زمین تمرین مناسب روزبه‌روز از استقبال عمومی برای پرداختن به این رشته ورزشی در آبادان کاسته می‌شود.

رئیس هیئت گلف آبادان در ادامه از جایگاه رشته ورزشی گلف در جهان گفت و افزود: در حالیکه بسیاری از تصمیمات مهم سیاسی و اقتصادی جهان به‌واسطه تمرکز بالا در گلف در زمین‌های این رشته ورزشی گرفته می‌شود به سادگی در حال مشاهده نابودی این رشته در آبادان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گلف در آبادان قدمتی بالای 70 سال داشته و مرحوم "قدیر کریم" که به پدر گلف ایران معروف است در سال‌های دور از افتخارآفرینان این رشته ورزشی در سطح بین‌المللی بوده است.

میرریاحی تصریح کرد: امیدوار هستیم مسئولان ورزش شهرستان و استان با در نظر گرفتن قدمت این رشته مفرح در سطح شهرستان نگاه ویژه‌ای به این رشته در آبادان داشته و هرچه سریع‌تر مشکل زمین را برای ورزشکاران گلف منطقه مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: تلاش خود را برای احیای زمین گلف آبادان انجام داده و در این خصوص کوتاهی صورت نگرفته است اما اگر شرایط در آینده به همین ترتیب جلو برود مجبور می‌شوم که به فعالیت‌هایم در این هیئت خاتمه بدهم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول