اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مسابقات مینی‌گلف کشور

اردبیل قهرمان بلامنازع مینی‌گلف کشور شد

خبرگزاری فارس: مسابقات مینی‌گلف انتخابی تیم ملی بانوان بعد از سه روز رقابت ورزشکاران در اردبیل به پایان رسید و تیم میزبان فاتح این مسابقات شد.

اردبیل قهرمان بلامنازع مینی‌گلف کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه این مسابقات که عصر امروز در تنها سالن مینی‌گلف استاندارد کشور در اردبیل برگزار شد، تیم اردبیل با پشت سر گذاشتن رقیبان خود توانست عناوین برتر این مسابقات را کسب کند.

نایب رئیس هیئت گلف استان اردبیل در این مراسم گفت‌: استان اردبیل در این دوره از مسابقات میزبان ورزشکاران گلف‌کار 11 استان کشور بود که به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

رحیمه تراز تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 27 نفر از گلف‌کاران بانوی کشور با هم به رقابت پرداختند که از استان‌های تهران، کرمانشاه، البرز، آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، زنجان و قم به رقابت با همدیگر پرداختند به طوری که برخی از ورزشکاران به همراه خانواده‌های خود در این مسابقات حاضر شده بودند.

به گفته تراز در پایان این مسابقات در بخش تیمی تیم نمین سرامیک اردبیل قهرمان شد و تیم‌های هیئت گلف اردبیل و خراسان رضوی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش انفرادی نیز مریم شاه‌محمدی، فاطمه ضیایی و شهره اصلان‌پور به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی به تعداد 10 نفر دعوت شده که از بین آنها چهار نفر به مسابقات تایلند اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، نایب رئیس هیئت گلف استان اردبیل با ابراز رضایت شرکت‌کنندگان در این مسابقات به میزبانی و مکان برگزاری مسابقه بیان کرد: اردبیل تنها استانی است که دارای زمین گلف استاندارد بوده و ورزشکاران آن از توانمندی بسیار خوبی برخوردار هستند.

همایش کوهپیمایی کارکنان بنیاد مسکن سراسر کشور در اردبیل

همایش کوهپیمایی کارکنان بنیاد مسکن سراسر کشور نیز به میزبانی اردبیل برگزار شد.

در این حرکت ورزشی 105 نفر کوهنورد از 27 استان کشور مسیر جنگلی مشه‌سویی در منطقه حیران را به مدت هشت ساعت طی کرده و به مقصد رسیدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول