اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت گلف استان اردبیل:

بزرگ‌ترین زمین گلف کشور در اردبیل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت گلف استان اردبیل گفت: با احداث زمین گلف دارای 18 میدان چمن به مساحت 65 هکتار در اردبیل این شهر به قطب گلف کشور تبدیل می‌شود.

بزرگ‌ترین زمین گلف کشور در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهرداد کابلی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از افتخار‌آفرینان مسابقات مینی‌گلف بانوان استان اردبیل در سطح کشور اظهار داشت:‌ در مسابقات قهرمانی مینی‌گلف کشور برای انتخابی تیم ملی به میزبانی اردبیل برگزار شد و ورزشکاران استان توانستند به ویژه در بخش بانوان افتخار‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان 30 نفر از کل کشور از 12 استان حضور داشتند به طوری که در پایان مسابقات بخش آقایان در رده انفرادی طاها مولایی از اردبیل اول، علی منفرد از قم دوم و ادریس علی‌زاده از استان البرز نفر سوم انتخاب شد.

مربی تیم مینی‌گلف اردبیل یادآور شد: در رده تیمی نیز در بخش آقایان استان‌‌های اردبیل، لرستان و قم به ترتیب اول تا سوم شدند.

کابلی با بیان اینکه در بخش بانوان تیم نمین سرامیک اردبیل در جایگاه اول قرار گرفت، بیان داشت: تیم‌های هیئت مینی‌گلف اردبیل و خراسان رضوی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند که در این دوره از مسابقات 30 نفر از بانوان در قالب 11 تیم با هم رقابت کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رده انفرادی نیز سیما شاه‌محمدی از تیم نمین سرامیک اردبیل در جایگاه اول قرار گرفت، سیما صور اناری از همین تیم در رده دوم قرار گرفت و سمیرا امان‌پور از استان خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.

دبیر هیئت گلف استان اردبیل ادامه داد: زینب صیامی، صغری صیامی، سیده زهرا حسینی، معصومه نوحی، الهام اکبری، اکرم علی‌زاده و سارا امان‌پور در این دوره از مسابقات در رده‌های بعدی قرار گرفتند و به انتخابی تیم ملی راه یافتند.

کابلی ابراز داشت: 10 نفر برتر بانوان و آقایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از بین آنها چهار نفر برتر اردو به مسابقات جهانی تایلند که آذر ماه سال آینده برگزار می‌شود عزیمت می‌کنند.

وی گفت: هیئت گلف استان از سال 88 فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز کرده و با اسپانسری نمین سرامیک به مدیریت علی رستمی توانسته‌ است در مسابقات المپیاد ایرانیان به عنوان تیم سوم کشور کسب موفقیت کرده و تیم گلف و مینی‌گلف استان در مسابقات کشوری و باشگاهی درخشش شایسته‌ای داشته باشد.

مسئول برگزاری مینی‌گلف کشور با اشاره به فعالیت چهار مربی خانم و دو مربی آقا را در قالب هیئت گلف استان افزود : ما در استان 60 نفر ورزشکار سازمان یافته در این رشته داریم که 17 نفر از آنها در رده ملی فعال هستند.

کابلی یادآور شد: در شهرهای نمین، کوثر، خلخال، مشگین‌شهر و اردبیل هیئت گلف استان فعال است و ما تنها زمین استاندارد کشور را در پاک سمای اردبیل به همت شهرداری راه‌اندازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از کسب مجوز اولیه برای احداث بزرگترین زمین گلف کشور خبر داد و اظهار داشت: امسال تیم اردبیل برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شود که انتظار می‌رود با تکیه بر مربیان داخلی بتوانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول