اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف گیلان خبر داد

اعزام گلف‌بازان گیلان به رقابت‌های قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف گیلان از اعزام چهار ورزشکار گلف‌باز این استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام گلف‌بازان  گیلان به رقابت‌های قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن خاکزاد پیش از ظهر امروز در مسابقه قهرمانی انتخابی گلف‌بازان که با حضور جمع زیادی از ورزشکاران گلف‌باز گیلان از اقشار وکلا و جامعه پزشکان، دانشجویان و جوانان استان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: نفرات برتر با تشخیص کمیته فنی هیئت گلف گیلان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی، با اشاره به اینکه مسابقه قهرمانی کشوری بانوان و آقایان در اردیبهشت امسال از طرف فدراسیون گلف برگزار می‌شود، افزود: مسابقه قهرمانی انتخابی گلف‌بازان گیلان نیز به این منظور برای اعزام بهترین ورزشکاران منتخب به مسابقات قهرمانی کشور در این استان برگزار شد.

رئیس هیئت گلف گیلان خاطرنشان کرد: نفرات برتر در این مسابقه پس از تشخیص کمیته فنی هیئت گلف گیلان برای حضور در مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات گلف در مقطع سنی نونهالان خبر داد و افزود: در نخستین دور از این مسابقات امیرعلی واحدی، نرجس سلطانی و یاسمن رفعتی بهترین رتبه را در رده سنی نونهالان استان کسب کردند.

خاکزاد به اعزام چهار ورزشکار برای حضور در مسابقات قهرمانی گلف کشور اشاره کرد و از آمادگی هیئت گلف استان در برگزاری جلسات آموزشی گروهی و انفرادی برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خبر داد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول