اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 6 خطوط انتقال گاز خبر داد

افزایش 2 برابری خطوط انتقال گاز ایران

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 6 خطوط انتقال گاز کشور گفت: 35 هزار کیلومتر خط انتقال گاز در کشور وجود دارد که تا 70 هزار کیلومتر افزایش می‌‌یابد.

افزایش 2 برابری خطوط انتقال گاز ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رسول داوودی‌نژاد در دیدار با استاندار کرمان گفت: 35 هزار کیلومتر خط انتقال گاز در کشور وجود دارد که تا 70 هزار کیلومتر افزایش می‌‌یابد.

اسماعیل نجار استاندار کرمان در این نشست با اشاره به وجود یک هزار و 400 کیلومتر خط انتقال گاز در محدوده استان کرمان بر ایجاد هماهنگی بیشتر دستگاه‌های ذیربط تأکید کرد.

استاندار کرمان افزود: منابع طبیعی، زمین‌های کشاورزی و باغات در مسیر خطوط انتقال انرژی قراردارند، بنابراین باید با برنامه‌ریزی صحیح سعی شود از اتلاف آنها جلوگیری کرد و با کمترین آسیب به سرمایه ملی، بیشترین استفاده را در مسیر انتقال انرژی انجام داد.

در این جلسه خداداد مقبلی قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: این اداره کل آمادگی همکاری لازم در انتقال سریع خطوط انتقال گاز در استان کرمان را دارد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول