اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از خط لوله توزیع گاز شهری سعدآباد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌برداری از خط لوله توزیع گاز شهری سعدآباد خبر داد.

بهره‌برداری از خط لوله توزیع گاز شهری سعدآباد

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یعنی دهه فجر و سعادت امت مسلمان ایران اسلامی و همه ساله باید با تمام توان در راستای بزرگداشت این ایام تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اقدامات شایان ذکری در راستای خدمات‌رسانی به مردم ایران صورت گرفته و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این اقدامات جهادی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

حسینی اذعان دشت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 81 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 525 میلیارد ریال اعتبار را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بوشهر و برازجان از پروژه‌هایی هستند که در روزهای آتی شاهد آن خواهیم بود.

این مسئله به گازرسانی به 7 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده شده سی‌ان‌جی خبر داد و اضافه کرد: این طرح از پروژه‌های مهمی است که در این ایام مبارک شاهد آن می‌باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در همین راستا ابراز داشت: پروژه گازرسانی به بیمارستان شهرهای بوشهر و برازجان در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها تاثیر مهمی در آسایش مردم دارد، تاکید کرد: هزینه اجرایی این پروژه‌های عمرانی بالغ بر 215 میلیارد ریال بوده است.

وی در رابطه با دیگر طرح‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر شاهد آن خواهیم بود، افزود: آغاز عملیات اجرایی توسعه شبکه گاز شهری در سه شهر این استان،‌ گازرسانی به 39 روستا و ‌سه جایگاه سی‌ان‌جی، ‌نصب هشت هزار و 600 انشعاب گاز و گازرسانی به پنج واحد صنعتی عمده در دهه فجر خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آغاز عملیات اجرایی دو ساختمان در ناحیه‌های مختلف گاز استان با اعتباری بالغ بر 309 میلیارد ریال خبر داد.

حسینی عنوان کرد: خط لوله توزیع گاز شهری شهرهای آبپخش، سعدآباد، دلوار، فاز دوم بوشهر، فاز دوم برازجان و فاز تکمیلی خورموج به طول 168کیلومتر از طرح‌های قابل بهره برداری در دهه فجر هستند.

وی بیان داشت: همزمان با این طرح‌ها،‌ طرح خط لوله توزیع گاز به هفت روستا به طول 53 کیلومتر نیز بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول