اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده‌ای که محقق شد؛

عملیات خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: پس سال‌ها انتظار و پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستان‌های بافق و بهاباد و استان یزد، عملیات خط انتقال گاز از یزد به این دو شهر آغاز شد.

عملیات خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون شرکت گاز ایران، مدیر خطوط گاز استانی، مدیر شرکت برنامه‌ریزی و توسعه گاز کشور، مدیریت گازرسانی کشور، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و مردم شهرستان بافق، عملیات خط انتقال گاز از یزد به شهرستان‌های بافق و بهاباد آغاز شد.

در حالی کلنگ عملیات گاز شهری بافق به زمین می‌خورد که سال‌هاست مردم این شهرستان در انتظار تحقق قول‌های مسئولان در این زمینه هستند و گازرسانی به بافق از خواسته‌های دیرینه و به‌حق مردم این شهرستان است.

گازرسانی به شهرستان بافق از جمله مصوبات دور اول سفرهای استانی هیئت دولت به استان یزد است که در اسفندماه 1385 به تصویب رسید.

پیگیری‌های زیادی از سوی مسئولان استانی، نماینده شهرستان و مسئولان شهرستان و استان یزد انجام شد تا در نهایت به اجرای پروژه در واپسین روزهای سال 91 رسید.

به گفته مسئولان عملیات خط انتقال گاز از یزد به شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان به طول بیش از 100 کیلومتر توسط شرکت ملی گاز ایران با همکاری بخش خصوصی در طول برنامه زمان‌بندی شده 18 ماهه انجام خواهد شد.

با اجرای این پروژه بزرگ روزانه بیش از 12 میلیون و 500 هزار مترمکعب توسط لوله‌هایی به قطر 24 اینج گاز از یزد به شهرستان‌های بافق و بهاباد انتقال داده می‌شود.

فاز اول شبکه داخلی گاز بافق نیز که شامل اجرای حدود 60 کیلومتر خط تغذیه و توزیع، نصب ایستگاه تقلیل فشار (TBS) و یک‌ هزار و 300 علمک است و تقریباً 2 هزار و 100 خانوار بافقی را از نعمت گاز بهره‌مند می‌کند، در حال اجراست.

نبود گاز شهری در شهرستان بافق بزرگترین معضل این شهرستان است که با انجام این پروژه بزرگ و انتقال گاز به شهرستان بافق نویدبخش فصل نوینی در توسعه اقتصادی و اجتماعی این شهرستان است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول