اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان خبر داد

پیشرفت 50 درصدی خط تغذیه 24 اینچ گازرسانی به شهر زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای خط تغذیه زاهدان با قطر 24 اینچ، تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است،

پیشرفت 50 درصدی خط تغذیه 24 اینچ گازرسانی به شهر زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز سیستان‌ و بلوچستان، حمید میرزایی تصریح کرد: برای گازرسانی به شهر زاهدان نیازمند اجرای هزار و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز هستیم که تاکنون برای اجرای 300 کیلومتر آن پیمانکار انتخاب شده و 100 کیلومتر نیز اجرایی شده است.
وی افزود: برای گازرسانی به شهر زاهدان نیاز به 35 ایستگاه TBS (درون شهری) و دو ایستگاه CGS (برون‌شهری) با ظرفیت هر کدام 300 هزار متر مکعب در ساعت است که برای اجرای این ایستگاه‌ها نیز هم اکنون پیمانکار تعیین شده و تا اواسط سال آینده پروژه‌های مذکور به اتمام می‌رسند.
حمیدی در ادامه با اشاره به روند شتابان گازرسانی در شهرهای این استان گفت: برای گازرسانی به شهر بمپور نیاز به اجرای 120 کیلومتر شبکه‌گذاری است، که تاکنون 100 کیلومتر شبکه‌گذاری در این شهر اجرا شده و تا پایان امسال 20 کیلومتر باقیمانده نیز به اتمام می‌رسد.
میرزایی تصریح کرد: برای گازرسانی به شهر دلگان نیز 50 کیلومتر شبکه‌گذاری باید اجرا شود که این میزان نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، در شهر خاش نیاز به اجرای حدود 250 کیلومتر شبکه‌گذاری است که پیمانکار برای اجرای فاز اول این پروژه به طول 82 کیلومتر انتخاب شده و تاکنون 50 کیلومتر از این پروژه به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، در زمینه گازرسانی به شهر زابل نیز گفت: برای گازرسانی به این شهر نیاز به 750 کیلومتر شبکه‌گذاری داریم که در حال حاضر پیمانکار اجرای 83 کیلومتر از این خط انتخاب شده و تاکنون این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به شهرهای چابهار و کنارک نیز هم اکنون بازاریابی مصارف، نقشه‌برداری، نقشه‌کشی و طراحی شبکه‌های فشار قوی و ضعیف به اتمام رسیده و برای گازرسانی به شهر نیکشهر نیز اجرای مراحل مذکور 90 درصد پیشرفت داشته است.
میرزایی بیان داشت: مشاورین انجام مطالعات بازاریابی مصارف، نقشه‌برداری، نقشه‌کشی و طراحی شبکه‌های فشار قوی و ضعیف شهرهای سراوان، سیب و سران، فنوچ، بزمان، زابلی، هیدوج، میرجاوه، سرباط، یشین، زهک، محمدآباد، اریعی و... نیز انتخاب شده و در حال فعالیت هستند.
وی گفت: گازرسانی در سطح استان سیستان و بلوچستان با اجرای خط هفتم سراسری آغاز و در این راستا ایرانشهر به عنوان اولین شهر این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شد.
میرزایی افزود: برای گازرسانی به ایرانشهر نیاز به اجرای 350 کیلومتر شبکه‌گذاری است که تاکنون 300 کیلومتر از آن اجرا و تا پایان امسال نیز شبکه‌گذاری در کل این شهر به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام/خ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول