اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا خرداد 92

420 روستای کهگیلویه و بویراحمد گازدار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 420 روستا در کهگیلویه و بویراحمد دارای شرایط گازرسانی بوده که در صورت تأمین اعتبار تا خرداد سال 92 این روستاها گازدار می‌شود.

420 روستای کهگیلویه و بویراحمد گازدار می‌شود

هوشنگ صیدالی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های شرکت گاز گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تعداد واحدهای گازرسانی شده در مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه مسکن مهر استان هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است اما شرکت گاز اقدام به نصب علمک گاز آن تعداد از واحد‌هایی کرده است که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

ارائه کدهای اشتباه در همسطح‌سازی مسکن مهر برای شرکت گاز خسارت داشته است

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مرکز استان عملیات نصب علمک و کنتور سایت مسکن مهر ساحلی و سایت اداره راه و شهرسازی و در گچساران نیز سایت 272 و 516 واحدی مسکن مهر به اتمام رسیده است.

صیدالی با بیان اینکه عملیات گازرسانی برای تمامی واحدهای مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است تصریح کرد: افزون بر 20 میلیارد ریال از محل منابع ملی شرکت گاز برای شبکه‌‌گذاری مسکن مهر استان هزینه شده است و هیچ‌گونه مبلغی نیز از استان در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ارائه کدهای اشتباه در عملیات هم‌سطح‌‌سازی مسکن مهر 516 واحدی گچساران سبب دوباره کاری و عملیات مجدد شرکت گاز در گازرسانی به این واحدها شده است، چه دستگاه یا نهادی مسئولیت جبران خسارات وارده را بر عهده می‌گیرد‌ گفت: ارائه کدهای اشتباه در عملیات هم‌سطح‌سازی مسکن مهر 516 واحدی گچساران سبب ایجاد خسارت و هزینه‌ای مضاعف برای شرکت گاز شده است اما چاره‌ای نیست و خسارات وارده را شرکت گاز بر عهده گرفته است.

57 درصد جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این مشکل تنها در گچساران روی داده است اذعان داشت: این موضوع در سطح استان نیز مشاهده شده است.

صیدالی با اشاره به اقدامات شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در گازرسانی به روستاهای این استان و با بیان اینکه افزون بر 57 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گاز‌رسانی به روستا‌های بهره عنا، چاه‌موره و چم‌بلبل توسط پیمانکار پروژه در حال انجام است.

وی از کلنگ‌زنی به منظور گازرسانی مسیر فشیون چرام و دیل در گچساران خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی این منطقه در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت می‌گیرد که بیش از 13 روستا در این مسیر نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تعداد روستاهای گازرسانی شده در سطح استان افزود: از ابتدای عملیات گازرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از 315 روستا از نعمت گاز برخوردار شده است.

صیدالی ادامه داد: بیش از 420 روستای دارای شرایط گازرسانی در استان وجود دارد که این روستاها بافت مناسبی برای گازرسانی دارند.

وی افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، تلاش شرکت گاز استان بر این است که این تعداد روستا تا پایان خرداد 92 با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی از نعمت گاز برخوردار شوند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول