اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

4800 واحد مسکونی مهر آذربایجان‌شرقی گازدار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون 4 هزار و 831 مورد اشتراک‌پذیری از واحدهای مسکن مهر انجام پذیرفته است.

4800 واحد مسکونی مهر آذربایجان‌شرقی گازدار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت گاز از دستگاه‌های اجرایی پیشرو در اجرای پروژه‌های مسکن مهر بوده که از تمام تلاش خود برای بهره‌مندی تمام اقشار محروم جامعه از نعمت‌الهی گاز بهره گرفته است.

وی با اشاره به اجرای حدود 93 کیلومتر شبکه گازرسانی به مسکن مهر در اقصی نقاط استان افزود: تاکنون 4 هزار و 831 مورد اشتراک‌پذیری از واحدهای مسکن مهر انجام پذیرفته است.

دینی ادامه داد: هم‌اکنون 27 پروژه مسکن مهر در سطح استان فعال است و پیش‌بینی می‌شود با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، تعداد مشترکان مسکن مهر استان به 26 هزار و 343 مورد افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون ساکنان 941 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: از ابتدای امسال 11 روستا به شبکه گاز متصل شده و زمینه بهره‌مندی 701 خانوار ساکن این روستاها از گاز طبیعی فراهم شده است.

دینی، متراژ شبکه گازرسانی اجرا شده در سال‌جاری را 161 کیلومتر دانست و اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 492 مشترک شهری و روستایی در سال‌جاری از نعمت‌الهی گاز بهره‌مند شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات اتخاذ شده در ارتقای کیفی و کمی بخش گازرسانی در استان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی این شرکت صیانت از منابع انرژی کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی و انتقال و توزیع این نعمت‌الهی به اقصی نقاط استان به‌خصوص بخش‌های تولیدی و صنعتی در راستای تحقق توسعه پایدار است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول