اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

سیاست قوه قضاییه حبس‌زدایی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: سیاست قوه قضاییه حبس‌زدایی است.

سیاست قوه قضاییه حبس‌زدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر بحرانی عصر امروز در نشست با امام جمعه برازجان و مسئولان دادگستری دشتستان با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری در واقع نقطه عطفی در راستای رسیدن به خودکفایی ایران اسلامی است.

وی افزود: با توجه به چالش‌های پیش روی نظام اسلامی همه سازمان‌های اجرایی به ویژه دستگاه قضا عزم خود را جزم کرده تا با بهره‌گیری از ظرفیت موجود اوضاع را مدیریت کرده و راه را برای دلسوزان ایران اسلامی به منظور تولید و اشتغال‌زایی و تامین امنیت کار و سرمایه ایرانی هموار کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطر نشان کرد: دادگستری استان بوشهر در راستای تحقق شعار سال و در پیشبرد این امر با تمام توان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و امیدوار هستیم با همدلی و وحدت تمام مسئولان شاهد رشد و رونق اقتصادی و شکوفایی تولید ملی باشیم.

بحرانی تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه اهتمام جدی دارد و امیدوار هستیم در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق شویم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای عدالت توسط قضات یادآور شد: قضات در صدور آرا باید به گونه‌ای عمل کنند که از عدالت به دور نباشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر لزوم حبس‌زدایی تاکید کرد و افزود: حبس‌زدایی سیاست قوه قضاییه است و مجازات‌های جایگزین در این راستا بهترین راهکار است که توسط قوه قضاییه پیش‌بینی شده است.

بحرانی با اشاره به بهبود وضعیت امنیتی در دشتستان گفت: در چند سال گذشته در دشتستان شاهد کاهش نرخ جرم هستیم و دادگستری این شهرستان تمهیدات ارزنده‌ای در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی اندیشیده که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول