اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس نهم مشخص شد

خبرگزاری فارس: سالار مرادی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان انتخاب شد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس نهم مشخص شد

رئیس جدید مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تلاش می‌شود که در این دوره از مجلس با وحدت‌نظر بین نمایندگان مردم مسائل و مشکلات استان کردستان به‌صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

سالار مرادی بیان کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس نهم تلاش می‌کنند تا مسائل و مشکلات را به‌صورت کلان پیگیری کرده و زمینه را برای توسعه همه‌جانبه استان کردستان در حوزه‌های مختلف فراهم کنند.

وی گفت: جذب اعتبارات جهشی برای استان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و همچنین تقویت زیرساخت‌ها از اولویت‌های اصلی نمایندگان مردم استان در مجلس نهم شورای اسلامی است.

مرادی با کسب 53 هزار و 211 رای به‌عنوان منتخب اول مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران راهی مجلس نهم شورای اسلامی شد.

استان کردستان دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و در انتخابات دوره نهم مردم کردستان هیچکدام از نمایندگان دور هشتم را انتخاب نکردند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول