اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

وضعیت زندان لنگرود مناسب نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: زندان لنگرود در موقعیت نامناسبی قرار دارد.

وضعیت زندان لنگرود مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مهرداد لاهوتی عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان دادگستری این شهرستان با اشاره به اینکه در کشور 200 جرم در دادگستری رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: لایحه‌ای از دولت آمده بود که در آن ذکر شده حتی تخلفات اداری به دادگستری ارجاع داده شود که نمایندگان مجلس هشتم تلاش کردند این لایحه تصویب نشود و لاریجانی با تدبیر خود تصویب آن را به روزهای پایانی مجلس کشاند و به تصویب نرسید.

وی، به اصل 156 قانون اساسی در بحث پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و افزود: بهتر است قوه قضائیه روی این مسئله تمرکز کند که عمده پرونده‌های دادگستری مربوط به پیش فروش زمین و ساختمان‌ها است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، با بیان اینکه نمی‌توان زندان را از وجود دنیا حذف کرد، یادآور شد: باید تلاش کنیم تا ورودی‌های زندان کم شود.

وی، به وضعیت زندان لنگرود اشاره کرد و متذکر شد: هم‌اکنون لنگرود از زندان مناسبی برخوردار نبوده و این موضوع در شٱن نظام جمهوری اسلامی نیست که چنین زندان‌هایی داشته باشد.

لاهوتی، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن این معضل جلسه‌های متعددی گذاشته شده اما به سرانجام نرسیده است و باید مسئولان در این زمینه اقدام‌های لازم را انجام دهند.

فرماندار لنگرود نیز در جلسه مذکور گفت: ابتدایی‌ترین مسئله برای مردم داشتن امنیت است و این امر باید با همکاری تمام دستگاه‌ها ایجاد شود.

عزیز کاظمی، با بیان اینکه جرایم امروز مانند جرایم گذشته نیست، تصریح کرد: امروز نیاز به پیگیری ذهن باز و هوش بالا و ارتباط خوب در چارچوب قانون وجود دارد.

وی، انجام کار هوشمندانه و عاقلانه را مهم خواند و اذعان کرد: در بسیاری از جاها باید کار هوشمندانه و عاقلانه انجام گیرد زیرا همه ما نیازمند شرایطی هستیم که بتوانیم در آن احساس آرامش کنیم و رفتارهای منطقی داشته باشیم.

ا‌نتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول