اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تقویت شوراهای حل اختلاف از برنامه‌های قوه قضائیه است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اهمیت شوراهای حل اختلاف گفت: تقویت شوراهای حل اختلاف از برنامه‌های قوه قضائیه است.

تقویت شوراهای حل اختلاف از برنامه‌های قوه قضائیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، جعفر گل‌محمدی در همایش یک‌روزه اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف یکی از بازوان توانمند دستگاه قضایی است.
وی توفیق خدمت به مردم مومن و ولایتمدار را از نعمت های بزرگ خداوند دانست و گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه مقام عظمای ولایت از نعمت‌های الهی است.
رئیس دستگاه قضایی استان زنجان با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا صلح و سازش و صفا و صمیمیت در جامعه حاکم شود، خاطرنشان کرد: صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف باید بعد از احقاق حق انجام شود.
وی بر همکاری و مشارکت علما، روحانیان و اندیشمندان با شوراهای حل اختلاف تاکید کرد و گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف هم باید در صدور احکام از دیدگاه‌های صاحب‌نظران استفاده کنند.
گلمحمدی در پایان با اعلام اینکه عملیات اجرائی ساختمان جدید دادگستری شهرستان خرم‌دره تا پایان امسال آغاز می‌شود، اظهار داشت: قوه قضائیه اعتبار اولیه این طرح را تامین کرده است.
در این همایش رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان نیز با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف جزو دستگاه حاکمیتی کشور است، گفت: فعالیت این شورا در راستای پیشرفت کشور و زمینه‌ساز صلح و سازش و برقراری آرامش در جامعه است.
توکل حیدری فعالیت شوراهای حل اختلاف استان زنجان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در نیمه نخست امسال استان زنجان در حل و فصل اختلافات مردم و صلح و سازش مقام دوم و در بخش پرونده‌های مختومه رتبه سوم را در کشور کسب کرد.
در همایش یک‌روزه اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان خرم‌دره، امام جمعه و فرماندار این شهرستان نیز درباره اهمیت تعاون و همکاری و امنیت در جامعه سخنرانی کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول