اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری مازندران:

سیاست کلی قوه قضائیه دفاع از سرمایه‌گذار است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام اینکه کمترین مشکل، مشکل قضایی برای سرمایه‌گذاران است، گفت: سیاست کلی قوه قضائیه و دادگستری‌ها دفاع از سرمایه‌گذار است و در این میان بانک‌ها همکاری خوبی با سرمایه‌گذاران دارند.

سیاست کلی قوه قضائیه دفاع از سرمایه‌گذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام حسین طالبی ظهر امروز در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان مازندران با اشاره به اینکه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران در اوایل سال 87 در استان تشکیل شده است، گفت: با تشکیل این کمیته، 80 درصد مشکلات سرمایه‌گذاران حل شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات با تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران در حال حل شدن است. همچنین تا رسیدن به وضعیت مطلوب صنعت با استان‌های دیگر فاصله داریم.

رئیس کل دادگستری مازندران خواستار اولویت‌بندی صنعت برای پیشبرد اهداف شدند.

وی با بیان اینکه همت و تلاش از خصایص یک کارگزار نظام اسلامی است، گفت: باید از فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی در مسیر تکامل انسانی و انجام تعهدات و وظایف خود استفاده کنیم.

طالبی عنوان کرد: تعهد به وظایف دینی و اجتماعی فقط به بیان نیست بلکه باید در عمل و انجام امور بر اساس قانون و مقررات صورت گیرد.

این مسئول قضایی استان با اعلام اینکه کمترین مشکل، مشکل قضایی برای سرمایه‌گذاران است، تصریح کرد: سیاست کلی ما دفاع از سرمایه‌گذار است و در این میان بانک‌ها همکاری خوبی با سرمایه‌گذاران دارند.

* امنیت شغلی باید برای سرمایه‌گذاران فراهم شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: اگر زیر ساخت حقوقی و اداری فراهم نباشد، سرمایه گذاری خوبی صورت نمی گیرد.

ولی‌الله فرزانه با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا همواره دنبال تحریم علیه ایران است، بیان داشت: در چند سال اخیر بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی تمایل سرمایه‌گذاری در ایران را دارند و این افراد اذعان داشتند که ایران امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است.

وی با اعلام اینکه وجود برخی موانع و مشکلات در مسیر سرمایه‌گذاری سبب بی‌رغبتی برخی سرمایه‌گذاران می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با کاهش و رفع این موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران را برای حضور و فعالیت تشویق کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران در پایان اذعان داشت: امنیت شغلی باید برای سرمایه‌گذاران فراهم شود تا آنها با آسودگی خاطر بیشتر پای کار بیایند.

انتهای پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول