اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

ملاک ارزیابی واحدهای انتظامی، میزان امنیت اخلاقی جامعه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ملاک ارزیابی عملکرد واحدهای انتظامی میزان امنیت اخلاقی جامعه است.

ملاک ارزیابی واحدهای انتظامی، میزان امنیت اخلاقی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی عصر امروز در دومین کمیسیون امنیت اخلاقی در ارومیه اظهار داشت: امنیت اخلاقی یکی از شاخصه‌های هر جامعه سالم است که با وجود آن آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه میزان امنیت اخلاقی جامعه ملاک ارزیابی عملکرد واحدهای انتظامی قرار می‌گیرد افزود: فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها موظفند با برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسب نسبت به استقرار ماموران پلیس در اماکن، تفرجگاه‌ها، میادین و خیابان‌ها اقدام کنند.

نصرتی مقابله با مخلان امنیت اخلاقی را وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: برخورد با هر گونه موردی که امنیت اخلاقی جامعه را مخدوش می‌کند لازم و ضروری است.

وی با اشاره به مصادیق رفتارهای مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت: بدحجابی، رانندگان بدحجاب و بدپوشش، فروش البسه مبتذل غربی و وضعیت نامتعارف مانکن‌ها در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، سگ گردانی، حرکات نمایشی با خودرو، استعمال قلیان در محافل عمومی توسط بانوان و استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای از رفتارهایی است که سبب اخلال در امنیت اخلاقی جامعه می‌شود و در صورت مشاهده برخورد جدی می‌شود.

نصرتی با بیان اینکه برخورداری از امنیت اخلاقی و اجتماعی حق همه مردم است اضافه کرد: رفتارهای مخل امنیت سبب نارضایتی مردم شده که این امر نیازمند اجرای قوی و جدی طرح امنیت اخلاقی به طور مستمر و مداوم در سطح استان است.

وی با تاکید بر اجرای طرح امنیت اخلاقی در استان بیان کرد: پلیس در اجرای این طرح هیچگونه تعارفی با کسی ندارد و همه مسئولان و مردم در این زمینه دارای تکلیف بوده و بایستی ماموران انتظامی را همراهی کنند تا ریشه این معضلات اجتماعی در جامعه ریشه‌کن شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اجرای این طرح را مطابق با فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر خواند و خاطرنشان کرد: سکوت در مقابل ناهنجاری‌های اخلاقی ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول