اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

امنیت مهم‌ترین شاخصه توسعه در ایلام است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: امنیت مهم‌ترین شاخصه توسعه در ایلام است.

امنیت مهم‌ترین شاخصه توسعه در ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در آیین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: این موضوع بسیار مهم است و در دوره‌های بسیار دور تنها وظیفه‌ای که حاکمان و حکومت‌ها برای خود قائل بودند برقراری امنیت بود.

وی ادامه داد: کم‌کم به دهه‌های اخیر که نزدیک شدیم در واقع انتظارت مردم در ارائه خدمات هم از دولت‌ها بالا رفت به طوری که در دهه‌های اخیر این درخواست‌ها افراطی شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: این افراط در حدی زیاد شد که بسیاری از اموری که باید مردم انجام می‌دادند، دولت‌ها وارد شده و شروع به ارائه خدمات در این حوزه کردند.

اعلایی تصریح کرد: در دو دهه اخیر خود این موضوع به شاخص توسعه تبدیل شد تا بخشی از کارهایی که مردم باید انجام بدهند به خودشان واگذار شود.

استاندار ایلام گفت: در واقع دولتی که بتواند بیشترین استفاده را در اداره امور از مردم کند یک دولت موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: به هر حال موضوع امنیت یک شاخص اصلی توسعه در همه جوامع از جمله استان ایلام است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

این مسئول اضافه کرد: حتی فرهنگ دینی ما وقتی جامعه موفق را توصیف می‌کند به دو شاخص اصلی امنیت و عدالت اشاره دارد؛ این دو موضوع مهم‌ترین نکاتی است که از امرای امور ما در اداره کشورها خواسته شده است. 

استاندار ایلام گفت: در جمهوری اسلامی ایران بخش اعظم ایجاد امنیت با نیروی انتظامی است و خدا را شکر این نیرو توانسته این مأموریت که همان برقراری امنیت است را محقق کند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول