اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال

خانه‌ تیراندازی در سنندج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از احداث خانه تیراندازی تا پایان سال‌جاری در سنندج خبر داد.

خانه‌ تیراندازی در سنندج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین اقشار مختلف جامعه به منظور تامین نشاط، شادابی و سلامتی، توسعه اماکن ورزشی است.

به گفته وی، با توسعه فضاهای ورزشی مردم جامعه به‌ویژه جوانان بیش از گذشته به سمت ورزش کشیده می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه از احداث خانه تیراندازی در مرکز استان خبر داد و گفت: احداث این سالن از مصوبات دور دوم سفر هیئت وزیران به استان بوده که اعتبارات آن از طرف وزارت ورزش و جوانان به حساب این اداره‌کل واریز شده است.

عبداللهی با اشاره به صورت گرفتن کارهای مقدماتی ساخت این سالن اظهار کرد: در حال حاضر اداره‌کل ورزش و جوانان استان در حال انتخاب پیمانکار و بستن قرارداد برای شروع عملیات اجرایی این خانه است.

به گفته وی، خانه تیراندازی استان کردستان در زمینی به مساحت 360 متر و با اعتباری بالغ 250 میلیون تومان احداث و در اختیار بانوان و آقایان تیرانداز این استان قرار می‌گیرد.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد، ساخت این سالن ورزشی و انتخاب رئیس هیئت تیراندازی استان زمینه توسعه رشته تیراندازی در کردستان را فراهم آورد.

وی در پایان اضافه کرد: تجهیزات این مهم با همکاری آموزش و پرورش، لشگر 28 پیاده ارتش استان و سپاه بیت‌المقدس فراهم می‌شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول