اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون تیراندازی

رئیس هیئت تیراندازی کردستان انتخاب شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان کردستان در قالب برگزاری مجمع انتخاباتی با حضور دبیر فدراسیون برای مدت چهار سال انتخاب شد.

رئیس هیئت تیراندازی کردستان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی سلطانی رئیس هیئت تیراندازی کردستان در مجمع انتخاباتی که در سالن اداره ‌کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس این هیئت در استان انتخاب و معرفی شد.

رئیس هیئت تیراندازی کردستان در این مجمع به فعالیت‌های دو سال گذشته این هیئت در سطح استان اشاره کرد و افزود: هیئت تیراندازی کردستان عمده‌ترین فعالیت خود را در سال 89 در یک سالن 10 خطه با همکاری اداره ورزش و جوانان کنونی استان آغاز کرد.

علی سلطانی اضافه کرد: در سال گذشته اقدامات موثری برای سوق دادن جوانان و مردم به سمت ورزش تیراندازی در سطح استان انجام شد که از تاثیرات خوبی برخوردار بود.

به گفته وی، عناوینی که امروزه در سطوح‌ مختلف توسط تیراندازان دو بخش آقایان و بانوان به دست آمده است نشان از پیشرفت‌های تیراندازی در استان دارد.

وی تصریح کرد: تیراندازی یک رشته پرهزینه است که بازده طولانی دارد و همانند سایر رشته‌های ورزشی زودبازده یا قهرمان‌پرور نیست.

سلطانی افزود: تحقق اهداف فدراسیون تیراندازی به همکاری، تعامل و همفکری میان رئیس ادارات ورزش و جوانان و روئسای هیئت‌های تیراندازی شهرستان‌ها نیاز دارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان کردستان گفت: وظایف رئیس هیئت‌های ورزشی در سطح استان به خوبی تعریف نشده است و بعضی‌ها انتظار دارند که رئیس هیئت در تمامی برنامه‌های ورزشی باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی فعالیت داشته باشد اما رئیس هیئت در برنامه‌ریزی و هماهنگی مسابقات ورزشی، تصمیم‌گیری و تامین امکانات و تجهیزات هیئت‌های شهرستان‌ها دخالت می‌کند.

وی خواستار همکاری روئسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها برای سازماندهی رؤسای هیئت‌های تیراندازی شهرستان‌های سطح استان شد و اظهار داشت: رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های سطح استان می‌توانند با در نظر گرفتن مسائل تعریف شده افرادی را به هیئت استان معرفی کنند تا زمینه فعال کردن تیراندازی در تمامی شهرستان‌های استان فراهم شود.

سلطانی در پایان از توسعه پایگاه استعدادیابی در مرکز استان توسط سازمان بسیج ورزشکارن استان، احداث و بررسی سالن 25 خطه با همکاری شهرداری سنندج، تلاش مضاعف برای تبلیغ رشته علمی و فرهنگی تیراندازی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تعامل با ادارات و ارگان‌های دولتی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس عالی به عنوان مهم‌ترین اهداف هیئت تیراندازی کردستان برشمرد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول