اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان خبر داد

رویارویی تیم‌های تیراندازی فولاد ماهان و مقاومت تهران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: با قرعه‌کشی‌های انجام شده در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور دو تیم تیراندازی فولاد ماهان و باشگاه مقاومت تهران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

رویارویی تیم‌های تیراندازی فولاد ماهان و مقاومت تهران

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور که از تاریخ دوم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، تیم تیراندازی فولاد ماهان با اقتدار کامل در این مسابقه‌ها حاضر می‌شود.

وی تاکید کرد: یک هفته پس از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور که در قسمت آقایان برگزار می‌شود تیم‌های تیراندازی بانوان نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان تصریح کرد: رقابت‌های تیراندازی لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنجمین دوره خود را در رده سنی بزرگ‌سالان در تیرماه پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های تیراندازی و حضور تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی اصفهان در رقابت‌های دسته دو نیز از دیگر اهداف هیئت تیراندازی استان اصفهان در تیرماه سال جاری است.

محمدی اشاره‌ای به طرح‌های استعدادیابی هیئت تیراندازی استان اصفهان کرد و گفت: از تاریخ بیست و پنجم ماه جاری اردوی تیراندازی هیئت تیراندازی استان اصفهان در خارج از استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه سوم تیرماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برپا می‌شود، اظهار داشت: تیراندازان با استعداد اصفهانی در این مسابقات حضوری فعال دارند.

به گزارش فارس، هیئت تیراندازی استان اصفهان شامل هشت کمیته است.

کمیته‌‌های آموزش، داوران، مربیان، روابط عمومی، استعدادیابی، امور استان‌ها، اهداف پروازی (تراپ‌اسکیت) و کمیته جنگی تشکیل دهنده هیئت تیراندازی استان اصفهان هستند.

باشگاه فولاد ماهان در یک اقدام فوق‌العاده و ورزش‌دوستانه حمایت از رشته تیراندازی استان اصفهان را برعهده گرفته است.

به طور حتم حمایت باشگاه قدرتمندی مانند ماهان انگیزه را در تیراندازان اصفهان چندین برابر کرده و ورزشکاران با استعداد اصفهانی با امید‌ به آینده‌ای بهتر در راه ورزش اصفهان قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول