اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی قم:

میدان تیراندازی به اهداف پروازی در قم تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از تجهیز نخستین میدان تیراندازی به اهداف پروازی در قم خبر داد.

میدان تیراندازی به اهداف پروازی در قم تجهیز می‌شود

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با تلاش هیئت تیراندازی استان قم نخستین میدان اهداف پروازی در جاده سلفچگان – قم در حال تجهیز است که می‌تواند نیاز این هیئت به فضای مناسب برای برگزاری رقابت‌های رشته تیراندازی به اهداف پروازی را برطرف کند.

وی ادامه داد: تجهیز نخستین میدان برگزاری رقابت‌های رشته تیراندازی به اهداف پروازی استان قم با پیگیری‌های این هیئت و با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است و پیش‌بینی ما این است که این میدان ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: با اینکه تاکنون چنین میدانی برای برگزاری مسابقات قهرمانی تیراندازی با اهداف پروازی به صورت مجهز در اختیار هیئت نبوده اما هیئت تیراندازی قم در برگزاری پیکارهای قهرمانی این رشته فعالیت خود را انجام داده است.

وی یادآور شد: رقابت‌های قهرمانی استان در رشته تیراندازی با اهداف پروازی در سال‌های اخیر با حضور علاقمندان به این رشته در قم برگزار شده است و به محض آماده‌سازی و تجهیز نخستین میدان اهداف پروازی، فعالیت هیئت در توسعه بخش قهرمانی این رشته و همچنین حضور در مسابقات مهمی که بر اساس تقویم فدراسیون برگزار می‌شود، میسر خواهد شد.

مهره‌ساز در ادامه با اشاره به حضور تیم‌های تیراندازی بانوان و مردان استان قم در لیگ‌های باشگاهی کشور ابراز داشت: سال گذشته دو تیم از استان قم در بخش بانوان و آقایان در لیگ‌های دسته اول مردان و بانوان تیراندازی باشگاه‌های کشور شرکت کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور خوب بود و این تیم در جدال با رقبای خود با ترکیبی از نفرات بومی موقعیت خود را حفظ کرد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم عنوان داشت: در لیگ فصل گذشته تیم تیراندازی مردان قم در لیگ دسته اول عنوان چهارم را از آن خود کرد و توانست سهمیه قم در پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور را نگه دارد و امسال با توان بیشتر آماده رقابت با حریفان خود و تلاش برای صعود به مسابقات لیگ برتر تیراندازی کشور شود.

مهره‌ساز یادآور شد: در حال حاضر تیم‌ تیراندازی آقایان هیئت قم با جدیت در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در فصل جدید لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به محض برگزاری قرعه‌کشی لیگ‌ فصل جدید، بعد از اعلام برنامه و زمان‌ بازی‌های لیگ دسته اول کشور با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول