اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک عملیات ضربتی

13 محله آلوده تبریز شناسایی و پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: 13 محله آلوده در تبریز که به مکانی برای توزیع، فروش و مصرف موادمخدر تبدیل شده بود، شناسایی و پاکسازی شد.

13 محله آلوده تبریز شناسایی و پاکسازی شد

احمد علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در روزهای اخیر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی، همچنین اخذ دستور از مراجع قضایی، پس از توجیه و ارائه آموزش‌های لازم در یک عملیات مشترک با بکارگیری 160 نفر اعم از کارکنان رؤسای پلیس‌های تخصصی آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی، مبارزه با موادمخدر، فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز و یگان ویژه انتظامی استان محل‌های مذکور مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این زمینه 20 دستگاه خودرو سبک و 10 دستگاه موتورسیکلت با اولویت کاری عملیات روانی در زمینه بالا بردن احساس امنیت به صورت هماهنگ و همزمان به‌کار گرفته شد.

علیپور گفت: همچنین 15 مرد و یک زن دستگیر شدند و حاصل این عملیات کشف 4.07 گرم هروئین ، 1.82 گرم تریاک، 41 سانت حشیش، 90 سانت شیشه، نیم لیتر مشروبات الکلی، هشت عدد پایپ، پنج دستگاه ترازوی توزین، یک دستگاه ماهواره و چهار قبضه قمه بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: به منظور ایجاد عملیات روانی با همه اکیپ‌ها در محل اجرای مأموریت گشت‌زنی ستونی انجام شد.

وی افزود: پس از خاتمه مأموریت دستگیرشدگان برای تشکیل پرونده قضایی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان فرستاده شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول از شهروندان خواست با پلیس همکاری کرده و مرکز فوریت‌های پلیسی 110 را که به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان است، در جریان تحرک مخل امنیت جامعه بگذارند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: پلیس امروز آماده‌تر از همیشه تمام تحرکات برهم‌زنندگان امنیت و آسایش جامعه را زیر نظر داشته و به هیچ‌وجه اجازه عرض‌اندام به احدی را نخواهد داد.

علیپور گفت: از مردم ایران اسلامی انتظار می‌رود هوشیاری و بصیرت را همواره حفظ کرده و در هر منطقه از کشور که زندگی می‌کنند با همکاری کردن با پلیس خواب را بر چشم دشمنان این نظام و ایادی آن در داخل و خارج حرام کنند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول