اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری نیروی انتظامی صورت می‌گیرد

پاکسازی کرمان از قاچاقچیان سوخت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: طرح پاکسازی جنوب استان کرمان از قاچاق سوخت با همکاری نیروی انتظامی در دست اقدام است.

پاکسازی کرمان از قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ علی‌اکبر مختاری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی مدیران کل سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان کرمان اظهار داشت: طی سال گذشته 31 هزار پرونده به مجموعه تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد و منجر به صدور رأی شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد 28 هزار و 800 فقره پرونده در بخش مبارزه با تخلفات کالا و خدمات، 2 هزار فقره پرونده مربوط به بهداشت، درمان و دارو و سه هزار و 700 فقره پرونده مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

مختاری با بیان اینکه این میزان پرونده به رقم 81 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند، افزود: همچنین در این میان نصب پارچه، پلمب محل کسب و ... را نیز داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در زمینه نظارتی نیز 9 حوزه در مرکز کرمان و 9 حوزه در شهرستان‌های تابعه فعالیت دارند.

مختاری خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت تعزیرات حکومتی استان کرمان طی سال گذشته رتبه دوم کشور را بعد از استان سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است. 

وی ابراز داشت: یک هزار و 745 فقره پرونده در زمینه قاچاق سوخت به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد و مختومه شده است.

مختاری گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها نیز در بخش کالا و خدمات به 11 روز، در بخش بهداشت و درمان به هفت روز و در بخش قاچاق کالا و ارز به 21 روز کاهش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های سال جاری این مجموعه اذعان داشت: افتتاح اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بردسیر، اجرای طرح شبنم و طرح پاکسازی منطقه جنوب از قاچاق سوخت با همکاری نیروی انتظامی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول