اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

تشدید گرانی به مردم فشار آورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس تاکید کرد: تشدید گرانی به مردم فشار آورده است.

تشدید گرانی به مردم فشار آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مراسم افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم نوشهر و چالوس با حضور مسئولان برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان شهرستان‌های نوشهر و چالوس، بخش کجور، کلاردشت و مرزن آباد و نیز فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم و مردم دو شهرستان در حدفاصل بین نوشهر و چالوس برگزار شد.

تشدید گرانی به مردم فشار آورده است

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه چالوس در مراسم افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم نوشهر و چالوس اظهار داشت: ایجاد دفتر ارتباطات مردمی نماینده جدید مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم در حدفاصل مساوی بین نوشهر و چالوس حرکت بسیار خوبی است چرا که این کار موجب رفاه حال مردم دو شهرستان است و عدالت به نوعی در این‌باره انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه رجب، ماه رسالت و برکت قرار داریم بنابراین شروع به کار دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم مایه خیر و برکت برای مردم این منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب بیان داشت: باید در جهت خدمت به مردم گام برداشته شود چرا که خدمت به مردم از بالاترین عبادت‌ها است.

راشدی گفت: این مردم همه چیز خود را برای انقلاب گذاشتند و در تمامی سختی‌ها و بحران‌ها انقلاب را همراهی کردند چون به آن ایمان دارند.

وی به مشکلات تورم و گرانی اشاره کرد و افزود: تشدید گرانی به مردم فشار آورده است و آنها را دچار مشکلات کرد و بنابراین از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تلاش کنند تا رفاه ، آسایش و امنیت در جامعه و زندگی مردم پررنگ‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از هزینه‌ها  و تجمل‌گرایی کم کنیم و به مردم خدمت برسانیم و رضایت آنها را جلب کنیم.

امام جمعه چالوس اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید موانع موجود بر سر راه مملکت را با همدلی، اخلاق، رفتار، تواضع، منطق و استدلال برطرف کنند تا آرامش و رفاه برای مردم به ارمغان آورده شود.

انتخابات در مازندران  22 درصد رشد داشت

محمدعلی قمی فرماندار نوشهر نیز در مراسم افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مازندران در انتخابات اخیر مجلس رشدی 22 درصد را تجربه کرد که این نشان‌دهنده اقبال مردم نسبت به انقلاب است.

وی افزود: آرای مردم نوشهر و چالوس و حومه به قاسم احمدی نشانه اعتماد مردم به ایشان است و این آرا در تصمیم‌گیری نماینده جدید مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم تاثیرگذار خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: ایجاد دفتر ارتباطات مردمی در بین دو شهرستان نوشهر و چالوس به جهت سهولت مردم برای دسترسی بوده که این خود حرکتی نو است.

قمی اظهار داشت: مجلس نهم باید ایران اسلامی را برای شکوفایی درست پیش ببرد و کارنامه حاکمیتی دینی را به دنیا نشان دهد.

باید به فکر استان شدن غرب مازندران باشیم

قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود اظهار داشت: اگر بخواهیم ولایت و ارزش‌ها و نظام حفظ باشند باید مردم از ما رضایت داشته باشند و بنابراین باید همواره توجه کنیم که مردم تا چه اندازه برای ما کار کردیم و باعث رضایت‌مندی آنها شدیم.

وی افزود: باید گفتار و عملکرد ما یکی باشد تا بتوانیم برای خدمت به مردم موفق باشیم.

این مسئول به استان شدن غرب مازندران اشاره کرد و گفت: باید قطعا به فکر استان شدن غرب مازندران باشیم تا بخشی از مشکلات منطقه کم شود.

احمدی درباره تعداد نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ابطال انتخابات حوزه انتخابیه عباس آباد، رامسر و تنکابن آسیبی برای ما محسوب می‌شود و درحال حاضر مازندران از داشتن یک نماینده در مجلس محروم است.

وی ادامه داد: استان گیلان با جمعیتی بیش از 2 میلیون و 400 هزار نفر دارای 13 نماینده است اما استان مازندران با سه میلیون و 200 هزار نفر فقط 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و این نگاه باید اصلاح شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس به اهمیت کار برای مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه انتخاباتی من مردم تعیین می‌کنند که چقدر راضی هستند و بنابراین باید توجه داشته باشیم که کار باید خدایی و برای خدا باشد و باعث جلب رضایت مردم شود و هرگز نباید دچار آفت خودشیفتگی شویم.

وی گفت: همه مردم به‌عنوان مشاوران بزرگ باید به من مدد برسانند چرا که با مشورت بهتر می‌توان کار کرد و موفق بود.

احمدی خاطرنشان کرد: نباید به تجملات روی آوریم و باید مانند مردم زندگی کنیم و سعی کنیم تا قشر ضعیف جامعه را به سطوح بالای جامعه برسانیم.

مازندران سرشار از استعدادها است

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: مردم نوشهر و چالوس و حومه در انتخابات نشان دادند که بسیار هوشیارتر از آنچه هستند که ما فکرش را می‌کردیم.

وی افزود: احمدی نماینده جدید مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم استعداد ناشناخته‌ای بود که با آرای مردمی به همگان شناسانده شد.

عضو خانه ملت در ادامه به استعدادهای مازندران اشاره کرد و بیان داشت: استعدادهای طبیعی در استان مازندران و به ویژه در غرب استان موج می‌زند و از این لحاظ هیچ استانی با مازندران قابل قیاس نیست.

فیاضی گفت: غرب مازندران بر اثر کاهلی و بی‌توجهی‌ها محروم مانده است اما اکنون بارقه امیدی برای شکوفایی آن پیش آمد که به واسطه وفاق و همدلی موانع برداشته خواهد شد و ما بر آن هستیم تا بتوانیم با یکدیگر غرب استان را به جایگاه مطلوبش برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نیز با اضافه شدن یک نماینده به غرب مازندران توان هم‌افزایی بیشتری نیز پیدا خواهیم کرد و این مبنای بسیار خوبی می‌تواند باشد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا فکر و اندیشه و عملکردمان ماندگار باشد و به مردم غرب مازندران خدمت کنیم.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول