اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

افزایش کیفیت نان، بعد از گرانی از انتظارات مردم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: افزایش کیفیت نان، بعد از افزایش قیمت از انتظارات مردم بود که به هیچ وجه محقق نشد.

افزایش کیفیت نان، بعد از گرانی از انتظارات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعودرضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فرارسیدن تابستان اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این ایام باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی به وجود الگوهای جهانی در مورد استفاده درست از اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: بر اساس این الگوها برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت برای همه طول سال است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به غفلت از برنامه‌های شاد در ایام اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تصریح کرد: برنامه‌های تدوین شده برای این رده سنی باید به صورت دسته جمعی و شاد باشد.

وی به مشغول‌کردن کودکان توسط والدین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اغلب خانواده‌ها فرزندان خود را با رسانه‌های صوتی و تصویری مشغول می‌کنند و کمتر به رسانه‌های مکتوب توجه می‌شود.

خوشنام خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای اوقات فراغت کودکان استفاده بهینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش چندین برابری قیمت نان بعد از هدفمندی یارانه‌های گفت: مردم انتظار افزایش کیفیت نان بعد از افزایش قیمت آن را داشتند که محقق نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه نان در طول سال گذشته در کشاکش قیمت و کیفیت بوده است، ادامه داد: ارتقا نیافتن کیفیت نان دلایلی از جمله مشکل داشتن مواد اولیه و استفاده نکردن از تجهیزات نوین در پخت نان توسط نانوایان، دارد.

وی با اشاره به اینکه در آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه‌های دورریز نان به صورت چشمگیری کاهش یافته بود، تاکید کرد: بعد از گذشتن مدت زمانی، جمع‌آوری نان خشک در سطح شهر افزایش یافته است.

خوشنام به گسترش آسفالت‌ریزی در سطح خیابان‌های شهر زنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد؛ مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر حل و فصل شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول