اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرگروه مبلّغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

موج انتظار را با پرچم مهدویت در قلب شیعیان زنده نگه داریم

خبرگزاری فارس: مدیرگروه مبلّغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: باید با استفاده از پرچم مهدویت موج انتظار را در قلب شیعیان زنده نگه داریم.

موج انتظار را با پرچم مهدویت در قلب شیعیان زنده نگه داریم

مسعود زارعیان، صبح امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر دشمن به اشکال مختلف حمله به اعتقادات شیعه را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به هتک حرمت کرده که ما باید با استفاده از پرچم مهدویت با تمام قوا و در حوزه‌های مختلف به مقابله با این هجمه‌ها پرداخته و این موج انتظار را در قلب شیعیان زنده نگه داریم.

مدیرگروه مبلّغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه باید مفاهیم مهدویت در هر قالبی درونی شود، گفت: نام امام زمان(عج) بسیار غریب است و باید القاب و اسامی امام زمان(عج) در جامعه نشر پیدا کند.

زارعیان با اشاره به اهمیت بحث مهدویت و بحث امام زمان(عج) تصریح کرد: مباحث مرتبط با مهدویت اقتضا می‌کند تا مباحث مربوط به مهدویت به ‌طور جدی‌تری در جامعه مطرح شود که جشنواره آخرین منجی در همین راستا می‌تواند بحث مهدویت و امام زمان(عج) را به جایگاه اصلی خود میان شیعیان نزدیک کند.

وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تایپوگرافی آخرین منجی، گفت: به طور حتم برگزاری چند برنامه در ارتباط با مهدویت، حق این مطلب را ادا نمی‌کند به همین منظور در چند سال اخیر جریانی راه‌اندازی شده است و طی آن جشنواره‌های زیادی با عناوین مختلف در حوزه‌های مختلف علمی، ادبی، پژوهشی و  غیره برگزار شده که اجرای این برنامه‌ها برای رسیدن بحث مهدویت به جایگاه اصلی خود یک امر ضروری است.

مدیرگروه مبلّغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در زمینه پوستر تایپوگرافی کار چندانی انجام نشده است، افزود: برگزاری جشنواره آخرین منجی یک اتفاق مبارک است و نهادهای مختلف به ‌ویژه حوزه علمیه باید از این حرکت‌های ارزشمند پشتیبانی کنند.

زارعیان به سومین جشنواره آخرین منجی، اشاره کرد و متذکر شد: پوستر یکی از هنرهای زنده جهان است که طرفداران زیاد داشته و حرف‌های بسیاری نیز برای گفتن دارد و به ‌عنوان یک قالب هنری بسیار تأثیرگذار است.

وی افزایش حجم آثار در حوزه‌های مختلف را حاصل بارش‌های فکری دانست و تصریح کرد: وقتی بارش‌های فکری افزایش یابد به تدریج پشتوانه‌های علمی و معرفتی که نیاز شیعه و مخصوصاً ایران اسلامی است، در حد اعلا‌ به تکامل می‌رسد.

زارعیان تاکید کرد: جشنواره آخرین منجی می‌تواند بحث مهدویت و امام زمان(عج) را به جایگاه اصلی خود میان شیعیان نزدیک کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول