اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد

راهیابی 2 دانش‌آموز آذربایجانی به اردوی عملی المپیاد نانو

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: مینا مطلب‌زاده و کسری خردکار به اردوی عملی المپیاد کشوری نانو راه یافتند.

راهیابی 2 دانش‌آموز آذربایجانی به اردوی عملی المپیاد نانو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی،  فیروز رضایی اظهار کرد: به‌دنبال برگزاری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، دو نفر از دانش‌آموزان استان به نام‌های مینا مطلب‌زاده و کسری خردکار به اردوی عملی کشوری نانو راه پیدا کردند.

وی اضافه کرد: بنابر اعلام باشگاه نانو، 38 نفر از سطح کشور که موفق به کسب بالاترین امتیاز در آزمون سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو شده‌اند، معرفی و به اردوی عملی المپیاد نانو راه پیدا کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: اردوی عملی المپیاد نیز به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از 17 تیرماه در تهران با حضور برگزیدگان آغاز می‌شود و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.

برگزیدگان از استان‌های خراسان رضوی، تهران، کرمان، خوزستان، اصفهان، فارس، آذربایجان‌شرقی، گیلان، قم، لرستان، یزد، ایلام، هرمزگان، کردستان، خراسان‌جنوبی، البرز و همدان هستند.

استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، کردستان، فارس و گیلان با دو برگزیده رتبه چهارم را در این المپیاد دارند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول