اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک سال آینده

تمام مدارس استثنایی اصفهان نیمه هوشمند می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: تا یک سال آینده باید تمام مدارس استثنایی نیمه هوشمند شوند تا معلمان بتوانند از وسایل کمک آموزشی با محتوای الکترونیکی استفاده کنند.

تمام مدارس استثنایی اصفهان نیمه هوشمند می‌شوند

کریم حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با هوشمندسازی مدارس استثنایی اظهار داشت: مدارس هوشمند، مدارسی هستند که اولیای دانش‌آموزان بتوانند در منزل به صورت آن‌لاین از دروس و تکالیف دانش‌آموز مطلع شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در مورد امکانات مدارس استثنایی نیمه هوشمند تصریح کرد: در مدارس باید از تکنولوژی جدید استفاده شود به صورتی که در کلاس تخته هوشمند، کامپیوتر و data show مورد استفاده قرار گیرد و معلم از وسایل کمک آموزشی با محتوای الکترونیکی استفاده کند.

وی درباره فواید نیمه هوشمند کردن مدارس بیان داشت: این اقدام برای معلمان و دانش‌آموزان استثنایی مانند دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی، ناشنوا، نابینا و دارای اختلال رفتاری و یادگیری که یکی از حواس آنها دچار مشکل است، بسیار کمک کننده است.

حیدری در مورد هزینه مورد نیاز برای نیمه هوشمند کردن مدارس اظهار داشت: نیمه هوشمند کردن مدارس برای هر کلاس 3 میلیون تومان هزینه دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در مورد تعداد دانش آموزان استثنایی گفت: در سال تحصیلی گذشته، 5 هزار و 565 دانش‌آموز استثنایی در آموزشگاه‌های استثنایی در گروه‌های مختلف مانند ناشنوا، نابینا و عقب‌مانده ذهنی مشغول تحصیل هستند و یک‌هزار و 500 دانش‌آموز هم به صورت تلفیقی در مدارس عادی آموزش می‌بینند.

وی در پایان درباره هزینه هر دانش‌آموز استثنایی تصریح کرد: هر دانش‌آموز استثنایی پنج برابر دانش‌آموزان عادی هزینه دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول