اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد

تأیید انتخابات ساوجبلاغ از سوی شورای نگهبان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: نتایج نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه از سوی شورای نگهبان تأیید شد.

تأیید انتخابات ساوجبلاغ از سوی شورای نگهبان

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: براساس قانون یک نماینده از حوزه اصلی ساوجبلاغ و حوزه‌های فرعی نظرآباد و طالقان به مجلس شورای اسلامی راه می‌ِیابد.

وی تصریح کرد: هم‌چنین قانون پیش‌بینی کرده است که شورای نگهبان به صورت کلان و نمایندگان این شورا به عنوان هیئت‌های نظارتی، بر کل روند انتخابات نظارت ویژه داشته باشند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ تأکید کرد: پس از پایان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نتیجه نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.

حدادی گفت: خوش‌بختانه اعضای شورای نگهبان پس از بررسی روند برگزاری انتخابات و نتایج حاصله از تجمیع آرای مردم،‌ این نتایج را تأیید کردند، تأیید انتخابات در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نشان دهنده برگزاری سالم و قانونی این رقابت سیاسی است.

حدادی اظهار داشت: اعضای هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی برای با تلاشی خستگی‌ناپذیر طی چند ماه و تأکید بر اجرای صحیح قانون، این موفقیت را رقم زدند.

لازم به توضیح است،‌ پس از پایان شمارش آراء در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ،‌ نظرآباد و طالقان حجت‌الاسلام و المسلمین مفید کیایی‌نژاد با کسب 42183 رأی از مجموع 139253 رأی به عنوان نماینده مردم این حوزه به مجلس راه یافت.

در دوره هشتم محمدحسین نژادفلاح وکلات مردم ساوجبلاغ را در خانه ملت برعهده دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول