اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار خبر داد

تأیید نتایج انتخابات شهریار از سوی شورای نگهبان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار اعلام کرد: شورای نگهبان با بررسی کامل روند برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نتایج اعلام شده این دوره از انتخابات در شهریار را تأیید کرد.

تأیید نتایج انتخابات شهریار از سوی شورای نگهبان

سیدعباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: نهمین دوره انتخابات مجلس در روز جمعه دوازدهم اسفندماه، در فضای سالم، قانونمند و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

وی تصریح کرد: خوش‌بختانه 376 هزار و 552 نفر در حوزه انتخابیه شهریار، شهرقدس و ملارد شرکت کرده و در نهایت کاندیدای خود را با اکثریت مطلق آراء برگزیدند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: پس از شمارش آراء، نتایج انتخابات در حوزه اصلی شهریار و حوزه‌های فرعی ملارد و شهر قدس تجمیع و در نهایت آقای حسین گروسی با کسب 105 هزار و 196 رأی رتبه نخست را کسب و طی اطلاعیه‌ای رسمی از سوی فرمانداری به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه معرفی شد.

جوهری افزود: پس از پایان شمارش آراء، نتایج از سوی هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی تإیید و طی صورت جلسه برای اعلام نظر نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.

وی گفت: خوش‌بختانه اعضای محترم شورای نگهبان نیز پس از بررسی جامع و کامل روند انتخابات در حوزه انتخابیه شهریار، شهر قدس و ملارد، نتایج را اعلام کردند.

سیدعباس جوهری فرماندار شهرستان شهریار در پایان تأکید کرد: با تأیید نهایی نتایج انتخابات از سوی شورای نگهبان که عالی‌ترین مقام نظارتی است، حسین گروسی به عنوان نماینده قطعی مردم این حوزه انتخابیه برای حضور در خانه ملت به مدت چهار سال معرفی شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول