اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

افراد بدحجاب نباید به راحتی در جامعه جولان دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند با تأکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اخلاقی گفت: نباید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که افراد بدحجاب و فاسد به راحتی در جامعه جولان دهند.

افراد بدحجاب نباید به راحتی در جامعه جولان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران و سربازان نمونه سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: آنچه امروز دشمن را بیش از همه چیز عصبانی‌تر و مأیوس‌تر کرده حضور در صحنه جوانان و آحاد مردم ایران است بنابراین آنچه که مهم و اثرگذار است حضور بابصیرت در صحنه است.

وی سپاه را بازوی توانمند رهبری و انقلاب اسلامی خواند که توانسته در صحنه‌های مختلف حضوری پیروزمندانه و مقتدرانه داشته باشد.

امام جمعه نهاوند بروز برخی مفاسد اخلاقی و اجتماعی در جامعه کنونی را خطرناک خواند و از آن به عنوان آب به آسیاب دشمن ریختن نام برد و بیان داشت: نباید به گونه‌ای رفتار کرد که برخی افراد بدحجاب، بداخلاق و فاسد بتوانند به راحتی در جامعه جولان دهند و آزادانه و بدون ترس از کسی و یا افرادی هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند.

وی کاهش سن ابتلا به اعتیاد به ویژه اعتیاد صنعتی را نوعی فساد اجتماعی، اخلاقی و فردی خواند و افزود: دستگاه‌های مسئول باید نهایت تلاش خود را برای مهار این پدیده شوم و خطرناک به کار ببرند.

مغیثی تأکید کرد: سپاه پاسداران در این مورد وظیفه‌ای خطیر و حساس دارد زیرا مردم کشور به سپاه پاسداران به عنوان نیروی مذهبی، انقلابی و مؤثر در امور حساس کشور نگاه می‌کنند.

وی خدمت در سپاه را نعمت خداوندی خواند و اظهار کرد: آنچه این نیرو را از دیگر نیروهای نظامی مستثنی کرده، اوج ولایت‌مداری و آرمان‌خواهی آن است هر چند همه نیروهای نظامی و انتظامی مزین به ایمان، معنویت و ولایتمداری هستند اما سپاه به واسطه نیروی مردمی از قداست و ارزش خاصی در اجتماع بهره‌مند است.

امام جمعه نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: سپاه باید نقش ویژه‌اش را در مهار ناهنجاری‌های جامعه به خوبی ایفا کند زیرا دوستداران انقلاب از سپاه پاسداران و سربازان این نهاد انقلابی انتظاری بیشتر از دیگر نهادهای نظامی دارند بنابراین خدمت در سپاه همواره مسئولیت‌آور و حساس‌تر از دیگر نهادهاست.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول