اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان:

استعداد‌های سافت‌بال اصفهان در حال کور شدن است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان گفت: با نبود حمایت‌های لازم از سافت‌بال اصفهان، آینده درخشانی برای این رشته مظلوم ورزشی نمی‌توان متصور بود.

استعداد‌های سافت‌بال اصفهان در حال کور شدن است
رویا زنگنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تا چند روز آینده جلسه‌ای را با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون امور بانوان ایشان برای طرح مشکلات سافت‌بال استان اصفهان برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه سافت‌بال استان اصفهان همواره از مشکلاتی مانند نبود زمین و امکانات استاندارد این رشته ورزشی در رنج بوده است، تاکید کرد: به طور حتم با حمایت‌های بیشتر اداره تربیت بدنی استان اصفهان، آینده درخشان تری در انتظار سافت‌بال  اصفهان است.
رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های قهرمانی کشور سافت‌بال در اسفند ماه سال جاری کرد و افزود: تا آن زمان تلاش می‌کنیم با استان‌های نزدیک به اصفهان بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم.
وی گفت: نمونه این بازی دوستانه برگزاری رقابت‌های سافت‌بال با تیم یزد بود که در این مسابقه تیم اصفهان 13 بر یک تیم حریف را برد و در دو هفته آینده نیز شاهد حضور ورزشکاران سافت‌بال یزد در اصفهان برای اجرای رقابت دوستانه دیگر هستیم.
زنگنه تاکید کرد: در رقابت‌ دوستانه اصفهان با تیم سافت‌بال یزد هر دو تیم جوان بوده و این مسابقه تجربه‌های زیبایی را در اختیار بازیکنان قرار داد.
وی بیان داشت: برای رقابت‌های سافت‌بال اسفند‌ماه، بوشهر اعلام آمادگی میزبانی کرده است و اصفهان نیز در صورت وجود امکاناتی مانند خوابگاه تمایل زیادی برای میزانی این مسابقات دارد.
رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان اظهار داشت: دوره مربیگری و داوری درجه دو سافت‌بال در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه به دلیل اتمام ترم دانشجویان برگزار می‌شود و در آن زمان نیز به احتمال زیاد یک بازی دوستانه با تیم خورموج بوشهر ( به عنوان نایب قهرمان سافت‌بال کشور) در اصفهان برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول