اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت حمایت بخش خصوصی

احتمال اعزام بانوان سافت‌بال اصفهان به مالزی وجود دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان گفت: دعوت‌نامه‌ای برای حضور بانوان سافت‌بال استان اصفهان از طرف انجمن سافت‌بال مالزی صادر شده که در صورت وجود حمایت‌کننده، ورزشکاران اصفهان به زودی عازم می‌شوند.

احتمال اعزام بانوان سافت‌بال اصفهان به مالزی وجود دارد

رویا زنگنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته ساقت‌بال استان اصفهان تا تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه فرصت دارد آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های سافت‌بال مالزی اعلام کند.

وی با بیان اینکه در تورنمنت آزاد سافت‌بال مالزی کشورهایی مانند هند، مالزی و پاکستان حضور دارند، تصریح کرد: این مسابقات از تاریخ هشت تا 11 تیرماه در کوالالامپور برپا می‌شود.

مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان بیان داشت: تقویم ورزشی سافت‌بال استان اصفهان نوشته شده و آماده ارائه شدن است.

وی برگزاری یک سری دوره‌های مربیگری و داوری درجه دو را به میزبانی اصفهان از اهداف تقویم ورزشی سافت‌بال اصفهان دانست و بیان داشت: شرکت در رقابت‌های لیگ سافت‌بال نیز مدنظر این هیئت قرار گرفته است.

زنگنه اظهار داشت: به احتمال زیاد کمیته سافت‌بال استان اصفهان آموزش ورزشی سافت‌بال را در باشگاه‌های کارگری دروازه شیراز و مجموعه قدس برپا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی رشته سافت‌بال در شهرستان‌های زیر پوشش استان اصفهان از مهم‌ترین اهداف این کمیته در سال جاری است، اظهار داشت: شاهین‌شهر نخستین شهرستانی است که راه‌‌اندازی سافت‌بال را در آن و در آینده‌ای نه چندان دور مشاهده می‌کنیم.

مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان تأکید کرد: در تاریخ پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه یک رقابت دوستان سافت‌بال بین تیم اصفهان و بوشهر، در مجموعه ورزشی قدس اجرا می‌شود.

وی گفت: رقابت دوستانه سافت‌بال اصفهان و بوشهر با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان و باشگاه کارگران برگزار می‌شود.

زنگنه بیان داشت: اداره ورزش و جوانان با حمایت‌های خود می‌تواند سبب رشد بیش‌تر ورزش‌های مانند سافت‌بال شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول