اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هماهنگی‌های لازم

نخستین رقابت‌‌‌های لیگ سافت‌بال کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان گفت: در هماهنگی با انجمن ورزش‌های ورزشی کشور و هیئت انجمن‌‌های ورزشی استان اصفهان برای نخستین بار رقابت‌های لیگ سافت‌بال به صورت کشوری برگزار می‌شود.

نخستین رقابت‌‌‌های لیگ سافت‌بال کشور برگزار می‌شود

رویا زنگنه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته سافت‌بال استان اصفهان برای حمایت‌های مالی و برای حضور در مسابقات لیگ با چند شرکت خصوصی وارد مذاکره شده است که این موضوع فردا در نزد رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان (سیداحمد عطایی) مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: تا این لحظه رقابت‌های سافت‌بال به صورت رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شده است که از این لحظه می‌توانیم شاهد برپایی رقابت‌‌های لیگ این رشته ورزشی نیز باشیم.

مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های سافت‌بال در صورتی که به صورت نیمه متمرکز و منطقه‌ای برگزار شود به طور حتم بار مالی کم‌تری روی دوش تیم‌ها می‌گذارد.

وی در مورد برنامه‌های آتی کمیته سافت‌بال استان اصفهان اظهار داشت: به احتمال زیاد برای ماه مبارک رمضان یک سری برنامه‌های فرهنگی از طرف این کمیته برگزار می‌شود.

زنگنه تاکید کرد: در تاریخ 13، 14 و 15 خرداد‌ماه سال جاری نیز دوره مربیگری درجه دو سافت‌بال برای نخستین بار در کشور به میزبانی اصفهان و با همکاری مدیریت فرهنگی و ورزشی باشگاه کارگران برگزار می‌شود.

وی اشاره‌ای به برپایی رقابت‌های دوستانه تیم سافت‌بال استان اصفهان و خورموج کرد و بیان داشت: در این مسابقات که با همکاری معاونت تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان و به خصوص مدیریت فرهنگی و ورزشی باشگاه کارگران صورت گرفت تیم‌های سافت‌بال در دو رده سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان ادامه داد: با حمایت دوباره مدیریت فرهنگی ورزشی باشگاه کارگران در دور رفت رقابت‌های تیم سافت‌بال اصفهان و خورموج در استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول