اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

انتظار داریم قهرمان آسیا شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است، اما با انگیزه‌ای که نزد بازیکنان تیم سراغ دارم امیدوارم بتوانیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم.

انتظار داریم قهرمان آسیا شویم

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جام ملت‌های آسیا به ما نشان داد که فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است و ما هم برای اینکه جایگاه خود را حفظ کنیم و از آسیا عقب نمانیم می‌بایستی تلاشمان را دو برابر کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات خود را از یک ماه پیش برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر نیز بازیکنان تیم، با انگیزه تمرینات خود را پی‌گیری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: با انگیزه‌ای که نزد بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند سراغ دارم انتظار داریم بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنیم.

افضل هم‌چنین به بازیکنان تازه وارد تیمش اشاره کرد و افزود: احمد اسماعیل‌پور از تیم شهید منصوری و سعید تقی‌زاده از تیم فوتسال صبای قم بازیکنانی هستند که به تیم گیتی‌پسند اضافه شده‌اند.

وی هم‌چنین تاکید کرد: شاپا و باتیستا بازیکنان برزیلی تیم خود را نیز حفظ کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اذعان داشت: مصطفی نظری و وحید شمسایی تا به حال صحبتی با باشگاه نداشته‌اند و وضعیت این دو ملی‌پوش برای ادامه همکاری با باشگاه گیتی‌پسند هنوز مشخص نشده است.

وی در پایان افزود در جام ملت‌های آسیا روی یک حادثه سوم شدیم اما این موضوع نشان می‌دهد که فوتسال در آسیا پیشرفت کرده و تیم گیتی‌پسند نیز برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا کار سختی دارد و برای قهرمانی در این رقابت‌ها می‌بایستی تلاشمان را دو برابر کنیم.

به گزارش فارس، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از یازدهم تیرماه سال جاری در کشور کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول