اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال

تقی‌زاده راهی گیتی‌پسند شد

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم با جدایی از صبا به قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیوست.

تقی‌زاده راهی گیتی‌پسند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سه ماه از زمان برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و حرف و حدیث‌ها در خصوص تبانی یا عدم تبانی تیم‌های پرسپولیس تهران و صنایع گیتی پسند اصفهان نیز مختومه شد، بازار نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز شده است.

در این بین تیمی مطرح همچون صنایع گیتی‌پسند اصفهان که بعد از محرز شدن قهرمانی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، به‌عنوان نماینده فوتسال ایران در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازی خواهد کرد، نخستین تیمی بوده که اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر کرده است.

قهرمان لیگ سیزدهم در راه تقویت توان تیمی خود برای حضوری موفق در سومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که قرار است به میزبانی کویت برگزار شود، با سعید تقی‌زاده فوتسالیست ملی‌پوش قمی به توافق رسید.

تقی‌زاده از بازیکنان جوان، تکنیکی، سرعتی و خوش‌آتیه فوتسال استان قم است که در چهار فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم‌های فوتسال ارم کیش قم، کیش ایر، تربیت بدنی قم و صبای قم در لیگ برتر درخشش قابل توجهی داشته است.

این بازیکن مستعد و جوان تا قبل از مرحله پایانی اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان اعزامی به رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا نیز در ترکیب شاگردان علی صانعی برای اعزام به امارات محل برگزاری فوتسال قهرمانی آسیا حضور داشت اما در نهایت در ترکیب 14 نفره اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها قرار نگرفت.

البته تقی‌زاده در دو ماه اخیر همراه با تیم ملی فوتسال در دو تورنمنت مهم و معتبر آسیایی شرکت کرد که در ابتدا در رقابت‌های فوتسال قهرمانی غرب آسیا که اوایل اردیبهشت‌ماه به میزبانی کشورمان در ارومیه برگزار شد، همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در امارات به تورنمنت بین‌المللی فوتسال چین نیز اعزام شد که در راه کسب عنوان نایب قهرمانی آن رقابت‌ها سعید تقی‌زاده ملی‌پوش فوتسال استان قم را نیز به همراه داشت.

تقی‌زاده در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم فوتسال صبای قم و در کنار چهره‌های جوان و مستعدی همچون محمدحسین کوهستانی، محمد دهقان و علیرضا وفایی یکی از بهترین گلزنان صبا در لیگ سیزدهم بود که در نهایت نیز همراه با صبای قم موفق به کسب عنوان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول