اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند:

گیتی‌پسند نماینده قطعی ایران در آسیا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: هر حکمی که از سوی کمیته انضباطی اعلام شود، گیتی‌پسند نماینده قطعی ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

گیتی‌پسند نماینده قطعی ایران در آسیا است

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اطلاعی از حکم کمیته انضباط نداریم و در حدی که رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کرده‌اند، می‌دانیم.

وی با اشاره به اظهار نظر رئیس کمیته انضباطی مبنی بر محرز شدن تبانی بیان داشت: هیچ مشکلی از جانب ما وجود ندارد که نیاز به دفاع از خود داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند ادامه داد: پس از اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد فیلم بازی گیتی‌پسند و پرسپولیس را دیده و متوجه کم‌کاری بازیکنان شده است، مدیرعامل باشگاه منصوری کاسه داغ‌تر از آش شده و به کمیته انضباطی شکایت کرد.

وی ادامه داد: تاکنون کمیته انضباطی از باشگاه گیتی‌پسند مدرکی نخواسته است، ضمن اینکه معتقدیم اشتباهی از جانب باشگاه ما رخ نداده است که نیاز به دفاع از خود داشته باشیم.

طاهری با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: تیم ما به عنوان قهرمان لیگ ایران به این رقابت‌ها معرفی شده است و هیچ شکی در حضور تیم ما در مسابقات آسیایی وجود ندارد.

به گزارش فارس، صبح امروز رئیس کمیته انضباطی مدعی شد تبانی در پرونده فوتسال برای ما محرز شد و جرایم سنگینی برای خاطیان این پرونده در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول