اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فاصله دو هفته مانده به آغاز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا

گیتی‌پسند برای مصاف با حریفان آسیایی آماده نیست

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گیتی‌پسند در شرایطی به عنوان نماینده ایران برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شود که هنوز نتوانسته لیستی را که به AFC ارسال کرده است، تکمیل کند.

گیتی‌پسند برای مصاف با حریفان آسیایی آماده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتسال گیتی‌پسند که عنوان قهرمانی فصل گذشته مسابقات لیگ برتر ایران را کسب کرده است، کم‌تر از دو هفته دیگر باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کند.

با این حال این تیم شرایط ایده‌آلی را برای شرکت در این رقابت‌ها ندارد و هنوز نتوانسته لیست بازیکنانی را که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده را تکمیل کند.

پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مذاکره با بازیکنان ملی‌پوش آغاز شده و از این جمع احمد اسماعیل‌پور آقای گل فصل گذشته به تیم گیتی‌پسند پیوست، اما هنوز مذاکرات با مصطفی نظری و وحید شمسایی ادامه دارد.

این در حالی است که مصطفی نظری مذاکره با باشگاه گیتی‌پسند را تکذیب کرده اما شمسایی مذاکراتی داشته که هنوز نتیجه نداده است.

در نخستین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، تیم فولاد ماهان به عنوان قهرمانی دست یافت اما در فصل گذشته تیم منصوری به عنوان دومی رسید.

از این‌رو این نگرانی وجود دارد که با توجه به آماده نشدن مطلوب تیم گیتی‌پسند این تیم نتواند از عنوان دو فصل قبل ماهان دفاع کند که این مسئله با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که در مورد قهرمانی این تیم در لیگ وجود داشت، چندان خوشایند نیست.

باشگاه گیتی‌پسند اگر عزم جدی برای به خدمت گرفتن نظری و شمسایی ندارد، باید پروسه به خدمت گرفتن این دو بازیکن را منتفی کرده و روی آماده‌سازی تیم تمرکز کند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول