اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور

نفت محمودآباد از گیتی‌پسند اصفهان شکست خورد

خبرگزاری فارس: در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نفت محمودآباد میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که با یک گل از این تیم شکست خورد.

نفت محمودآباد از گیتی‌پسند اصفهان شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، تیم فوتبال نفت این شهر عصر امروز میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان بود که در نهایت با یک گل از این تیم شکست خورد.

این دیدار که به قضاوت تیم داوری از گلستان برگزار شد، دو تیم در نیمه اول موقعیت‌هایی را به دست آوردند ولی با وجود تلاش دو تیم نتوانستند به گلی دست یابند.

تیم نفت محمودآباد در نیمه اول بهتر از میهمان خود بازی کرد و دو موقعیت خوب گلزنی را نیز به دست آورد که مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت به دست آمده به خوبی استفاده کنند.

در نیمه دوم تیم میهمان بازی را خوب آغاز کرد و تا پایان بازی نیز از نفت محمودآباد بهتر بود و موقعیت‌هایی زیادی نیز به دست آورد که توانست یکی از آنها را به گل تبدیل کند و با همین یک گل سه امتیاز بازی را به دست آورد.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان با ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده تصریح کرد: سه امتیاز در خانه حریفی که با ما در رقابت تنگاتنگ است به منزله شش امتیاز است و با توجه به نزدیک بودن جدول  این گروه نتیجه به دست آمده بسیار ارزشمند است.

غلام جعفری افزود: در بین دو نیمه بر روی نقطه ضعف و قوت تیم خود و حریف با همکاران مشورت کردم و با توجه به اینکه خط هافبک ما در نیمه اول کمی ضعیف به نظر می‌رسید، در نیمه دوم آن را تقویت کردیم و توانستیم بر همین اصل به نتیجه دلخواه دست یابیم.

سرمربی تیم نفت محمودآباد نیز که بر روی گل زده حریف به شدت عصبانی بود و از تیم داوری انتقاد کرد، مهم‌ترین علت باخت‌های اخیر تیم خود را داوری ضعیف عنوان کرد و افزود: در چند بازی داوران نتیجه بازی‌ها را رقم زدند و همه این ضعف‌ها به ضرر تیم ما بود.

بهروز ولی‌پور یکی دیگر از علت‌های باخت تیم خود را بدشانسی ناشی از مصدومیت پیاپی بازیکنانش دانست و تصریح کرد: در هر بازی ما تعدادی از بازیکنان فیکس تیم خود را در اختیار نداریم و با بضاعت کم خود به رقابت با حریفان می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه بازی بعد تیم ما با مقاومت تهران است، خاطرنشان کرد: ما این تیم را در بازی رفت با پنج گل شکست دادیم و امیدواریم این بازی نیز با برد همراه باشد تا روند بدشانسی‌های تیم ما به پایان برسد.

وی همچنین در پایان از توجه نکردن مسئولان ورزش استان به این تیم گلایه کرد و گفت: تمام مشکلات تیم را کادر فنی به دوش می‌کشد و این در حالیست که در تیم‌های دیگر، تیم دومی در کنار کادر فنی تمام نیازها و مشکلات را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول