اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی:

سال 90 اوج شکوفایی والیبال آذربایجان‌شرقی بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: سال 90 اوج شکوفایی و کسب دستاورد برای والیبال در آذربایجان‌شرقی بود.

سال 90 اوج شکوفایی والیبال آذربایجان‌شرقی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی فرج‌الله فرج‌اللهی در همایش روسا هیئت‌های والیبال سراسر استان افزود: هیئت‌های والیبال سراسر استان با مربیان گمنام در شهرستان‌ها در سال 90 سال پرفروغی را پشت سرگذاشت و قهرمانی در سه رده سنی و حضور شایسته تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر، والیبال آذربایجان‌شرقی را به سطحی رسانده که مدعی برای قهرمانی در تمام رده‌های سنی است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سیاست‌ها و تقویم ورزشی فدراسیون فراتر و جلوتر حرکت کرده‌ایم و بیش از 90 درصد تقویم ورزشی والیبال در استان اجرایی شده است.

فرج‌اللهی افزود: نگرش به ورزش‌های توپی و تیمی در استان و کشور باید تغییر کند و والیبال آذربایجان‌‌شرقی به اعتبار و امکانات سخت‌افزاری بیشتری نیاز دارد تا بهتر و پرافتخارتر از این برای اعتلای ورزش والیبال استان گام برداریم.

وی تاکید کرد: در سال 90 بیش از 700 میلیون ریال گردش مالی هیئت بوده که بسیاری از آن را هزینه‌های اعزام تیم‌ها در بخش‌های نوجوانان، جوانان، امید، بخش بانوان و حق شرکت‌های کمرشکن به خود اختصاص داده است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌‌شرقی در خصوص تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: سازمان ورزش شهرداری تبریز با حمایت‌های شهردار کلانشهر تبریز و مجموعه سازمان ورزش تلاش‌های خود را برای کسب جایگاه خوب برای والیبال استان در لیگ برتر به‌کار بردند.

وی تصریح کرد: ولی توان بازیکنان تیم در این سطح بود و با 11 میلیارد ریال اعتبار جایگاه هشتمی نتیجه قابل قبولی است و این در حالی است که تیم‌های پایین‌تر از شهرداری تبریز اعتبار زیادی را برای والیبال هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول