اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام اعتکاف صورت می‌گیرد

اعزام 60 مبلغ نماز به سراسر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز از اعزام 60 نفر مبلغ نماز به سراسر کشور به منظور ترویج معارف نماز در ایام برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

اعزام 60 مبلغ نماز به سراسر کشور

حجت‌الاسلام صادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همه معتکفان اهل نماز هستند، بنابراین می‌توانند به یاری نماز بشتابند و نسبت به این فریضه الهی دغدغه داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) اقامه نماز را اولویت نخست رسالت خود قرار داده بودند گفت: توجه به نماز، عبادت و پرستش زمینه‌ساز ظهور است، زیرا هدف ظهور ایجاد جامعه توحیدی است.

رئیس مرکز تخصصی نماز از اعزام 60 نفر مبلغ نماز در ایام اعتکاف با محوریت یاران نماز به سراسر کشور خبر داد و افزود: این مبلغان از فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی نماز در رشته تربیت مربی نماز بوده که در مناطق تبلیغی خود به ترویج معارف نماز می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان اعزامی در طول اعزام فرم ثبت‌نام یاران نماز را توزیع کرده تا افراد در صورت تمایل آن را تکمیل کنند و پس از شرکت در دوره‌های آموزشی تکمیلی به تبلیغ نماز بپردازند.

کفیل با بیان اینکه هدف حکومت امام زمان(عج)، اقامه نماز است افزود: لازم است معتکفان اقامه نماز و ترویج معارف نماز را به عنوان خواسته اصلی سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی اعتکاف را شبکه مردمی برای تبلیغ نماز دانست و گفت: در واقع اصل اعتکاف این بوده که جریان نماز مردمی و عمومی شود و همه دغدغه تبلیغ نماز را پیدا کنند، بنابراین باید نسبت به نماز توجه بیشتری صورت گیرد تا مقدمه‌ای برای انس با خداوند باشد.

رئیس مرکز تخصصی نماز به اهمیت اعزام تخصصی مبلغان اشاره کرد و گفت: مبلغان در حوزه‌های تخصصی می‌توانند مؤثر بوده و پاسخگوی نیازها و شبهات موجود باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول