اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع ملی‌پوش فصل گذشته تیم سپاهان:

قسمت نبود در سپاهان بمانم/ قطر را نباید دست‌کم بگیریم

خبرگزاری فارس: مدافع ملی‌پوش فصل گذشته تیم سپاهان گفت: تمایل داشتم در لیگ دوازدهم نیز برای سپاهان به میدان بروم، اما مثل اینکه قسمت نبود و از تیم جدا شدم.

قسمت نبود در سپاهان بمانم/ قطر را نباید دست‌کم بگیریم

سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: سه فصل بسیار خوب را در تیم سپاهان سپری کرده و با این تیم به سه عنوان قهرمانی متوالی دست پیدا کردم که برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است.

وی که برای فصل جدید به تیم پرسپولیس تهران پیوسته است، در مورد انتخاب تیم جدیدش گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌تواند در فصل جاری مسابقات به یک تیم مدعی تبدیل شود اما در حال حاضر تمرکزم را بر روی تیم ملی گذاشته و در مورد این تیم صحبت نمی‌کنم.

مدافع ملی‌پوش فصل گذشته تیم سپاهان با اشاره به دیدار تیم ملی ایران با قطر در چارچوب مسابقات انتخابی جام‌جهانی تصریح کرد: تیم قطر شناخت خوبی از تیم ما دارد، اما با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم، باید این تیم را شکست بدهیم.

وی با بیان اینکه هر چند قطر چهار گل از کره خورده، اما نباید این تیم را ضعیف فرض کنیم، تاکید کرد: پس از برد برابر ازبکستان بازیکنان انگیزه خوبی پیدا کرده‌اند و می‌توانیم با برد برابر قطر شرایط ایده‌آلی را پیدا کنیم.

حسینی با اشاره به انتظاراتی که از تیم ملی وجود دارد، اظهار داشت: از حالا نمی‌توانیم در مورد صعود به جام‌جهانی صحبت کنیم، اما باید تحت هر شرایطی قطر را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: باید هوشیارانه و حرفه‌ای مقابل قطر بازی کنیم زیرا این تیم خطرناک است و ممکن است برای تیم ملی دردسرساز شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول