اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی:

غنی‌سازی فرهنگی اساس فعالیت‌های اجتماعی پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: بازخوردسنجی نتیجه عملیات، مراجعه و توجه مستمر به افکار عمومی و فرهنگ در کنار برنامه‌ریزی برای اغنای فرهنگی از سیاست‌های اساسی پلیس در فعالیت‌های اجتماعی است.

غنی‌سازی فرهنگی اساس فعالیت‌های اجتماعی پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی اظهار کرد: حفظ عزت و اقتدار ناجا و ارتقای محبوبیت و سطح رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس از سیاست‌های مهم اجتماعی پلیس برای سال‌جاری است.

وی گفت: شناسایی دقیق نیازها، مطالبات مردمی و سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در مقاطع مختلف در رأس برنامه‌‌های انتظامی قرار دارد.

این مقام انتظامی، از برنامه‌ریزی کلان پلیس در راستای پیشگیری از جرایم خبر داد و افزود: چشم‌انداز برنامه‌های پیشگیرانه انتظامی با ابعاد فرهنگی در راستای کاهش جرایم تعریف شده است و پلیس برنامه‌های جامع فرهنگی و اجتماعی در افق‌های آینده اجرا خواهد کرد.

خرم‌نیا اظهار کرد: صیانت از امنیت اخلاقی و مقابله با مظاهر فرهنگی بیگانه، مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد‌مخدر، مشروبات الکلی و جمع‌آوری اراذل و اوباش از مهم‌ترین برنامه‌های انتظامی استان در سال‌جاری است.

وی آگاه‌سازی و جلب مشارکت عمومی را مهم‌ترین عامل کاهش جرایم دانست و گفت: پلیس با برگزاری جلسات آگاه‌سازی عمومی و ارتباط مستقیم با مردم در اماکن عمومی در صدد ایجاد تعامل کامل و دوسویه با مردم است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در ادامه شهروندان را ضلع اصلی امنیت هر اجتماع دانست و از مردم خواست با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع پلیس را در استقرار نظم و امنیت پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول