اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور مجوز از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات

نیشابور صاحب دو نشریه جدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در آخرین جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز 2 نشریه جدید برای شهرستان فرهنگ‌پرور نیشابور موافقت شد.

نیشابور صاحب دو نشریه جدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد نیشابور، سید احمد قلندری اظهار داشت: در آخرین جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور که در تهران با حضور اعضا برگزار شد، تقاضاهای صدور مجوز نشریات استان خراسان‌رضوی مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 21 نشریه مجوز انتشار دریافت کردند.

وی گفت: در این بین تعداد 7 دو هفته‌نامه، 5 ماهنامه، 5 فصلنامه و 4 دو فصلنامه مجوز انتشار گرفتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: هم‌چنین در این جلسه با تغییر صاحب امتیازی و مدیرمسئولی 15 نشریه موافقت و تغییر وضعیت 9 نشریه بررسی شد.

قلندری خاطرنشان کرد: در این جلسه 2 هفته‌نامه "مهر نیشابور" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی جدی و ماهنامه "بامداد نیشابور" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی ادیبان پروانه انتشار گرفتند.

وی یادآور شد: مردم نیشابور در تمامی زمینه‌های مذهبی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و غیره نشریات را خریداری و مطالعه می‌کنند.

قلندری تصریح کرد: ما امیدواریم با نگرش خوبی که در میان مردم نیشابور به مطبوعات به‌ عنوان رکن چهارم دموکراسی وجود دارد شهرداری و شورای اسلامی شهر مکان‌هایی را به منظور ایستگاه روزنامه و خانه مطبوعات در سطح شهر به خصوص بوستان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، پایانه‌‌های مسافربری و راه‌آهن ایجاد کند تا مردم در اوقات فراغت نشریات را مطالعه کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول