اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران مطرح کرد

آب شدن یخچال‌های علم‌کوه‌ منشا سیل کلاردشت بود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران برنامه‌ریزی برای جبران حادثه سیل در کلاردشت را ضروری دانست و گفت: منشا سیل کلاردشت آب شدن یخچال‌های علم کوه عنوان شده است.

آب شدن یخچال‌های علم‌کوه‌ منشا سیل کلاردشت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، سیدعیسی هاشمی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل سیل کلاردشت، این حادثه را تلنگری به متجاوزان به حریم رودخانه چه از سوی مردم و چه مسئولان عنوان کرد.

وی بیان داشت: در روزهای بحران سیل 184 مصوبه بعد از عملیات‌های میدانی صورت گرفته که منجر به مهار تقریبی سیل ظرف مدت پنج روز شد.

هاشمی با اشاره به اینکه منطقه کلاردشت به عنوان یک منطقه گردشگری و مسافرپذیر باید هرچه سریع‌تر به روزهای گذشته خود بازگردد بر لزوم تسریع در روند بازسازی از سوی ادارات ذیربط تاکید کرد.

وی گفت: نباید منتظر تزریق اعتبار بود و به هر شکلی که هست باید نهایت تلاش را در این راستا انجام داد.

این مسئول با بیان اینکه منشا سیل کلاردشت آب شدن یخچال‌های علم کوه عنوان شده،‌گفت: به دلیل دبی بالای آب و سطح مقطع بسیار کم سردآبرود خسارات زیان‌باری به این بخش وارد آمد که اگر این وضعیت ادامه داشته باشد می‌تواند هشدار جدی برای آینده باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در این جلسه باید راهکاری برای جلوگیری از تکرار این حادثه پیدا کرد، اظهار داشت: حادثه خبر نمی‌کند و قید مکان و زمان ندارد بنابراین باید برنامه‌ریزی برای روبرویی با آن داشت.

وی مدیریت یکپارچه در حوزه آب را یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات فعلی در بخش آب کلاردشت عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول