اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت چهار روز

هراز جسد کودک 2 ساله مازندرانی را پس داد

خبرگزاری فارس: جسد کودک 2 ساله مازندرانی پس از چهار روز، شامگاه دوشنبه در آب‌های رودخانه هراز در مسیر روستای محمدآباد پیدا شد.

هراز جسد کودک 2 ساله مازندرانی را پس داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جسد فاطمه کامیابی کودک دو ساله آملی پس از چهار روز شامگاه دوشنبه در آب‌های خروشان رودخانه هراز در مسیر روستای محمدآباد آمل پیدا شد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد این حادثه دلخراش بیان داشت: خانواده این کودک آملی روز جمعه برای تفریح و گردش به منطقه جنگلی و ییلاقی چلاو واقع در این بخش آمده بودند که به یکباره متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

یحیی عسکری‌پور افزود: این کودک به همراه خواهر دو قلوی خود مشغول بازی کودکانه در نزدیکی رودخانه واقع در 45 کیلومتری شهر آمل بود که پس از گم شدن او به همراه اهالی روستاهای چلاو، ماموران آتش‌نشانی، هلال احمر و عوامل بخشداری در تلاش برای یافتن این کودک بودیم.

وی تصریح کرد: جسد بی‌جان این کودک دو ساله شامگاه امروز در مسیر رودخانه هراز در نزدیکی روستای محمدآباد توسط افرادی که برای تفریح و صید ماهی به این منطقه آمده بودند، کشف شد.

عسکری‌پور با اشاره به افزایش دبی آب و خروشان شدن محور هراز در توصیه به خانواده‌ها یادآور شد: خانواده‌ها از نزدیکی کودکان به رودخانه خروشان هراز جدا خودداری کنند و در طول مسافرت مراقب کودکان و فرزندان خود باشند.

به گزارش فارس، در یک ماه گذشته این سومین بار است که رودخانه هراز قربانی می‌گیرد همچنین پیش از این نیز یک کودک 9 ساله و یک زن 35 ساله آملی در این رودخانه غرق شده‌ بودند که هنوز اجساد آنها به دست نیامده است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول