اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراکز ثابت، سیار و پستی استان مرکزی

10 هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از عضویت 10 هزار نفر کودک و نوجوان در مراکز ثابت، سیار و پستی این کانون در استان خبر داد.

10 هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری هستند

محمدتقی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این تعداد عضو در 49 کانون فعال در سطح استان به انجام برنامه‌های مختلف می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 49 کانون فعال در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 44 مرکز ثابت، دو مرکز سیار و سه مرکز پستی هستند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره استانی ترویج فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان خبر داد و بیان داشت: این جشنواره در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود که بخش فرهنگی در رشته قصه‌گویی و شعرخوانی، بخش هنری در رشته نقاشی و در بخش ادبی در رشته‌های ادبی و با موضوع نماز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در تابستان امسال برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقه سراسری توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان خبر داد و تاکید کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان از اول تیر ماه برگزار می‌شود.

حقی اظهار کرد: این مسابقه بین اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و به منظور تشویق کودکان به امر مطالعه برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزاری مسابقه سراسری خدای مهربان من، برگزاری مسابقه انیمیشن و مسابقه بازی و سرگرمی را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تابستان امسال عنوان کرد.

به گفته وی امسال در کلاس‌های اوقات فراغت از علاقمندان به رشته رباتیک نیز ثبت‌نام به عمل می‌آید.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول