اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی:

مسابقات جایزه بزرگ مشهد فصل جدیدی را در تنیس رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی گفت: مسابقات جایزه بزرگ مشهد فصل جدیدی را برای تنیس استان و کشور رقم می‌زند.

مسابقات جایزه بزرگ مشهد فصل جدیدی را در تنیس رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد باقری صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ مشهد، جام‌الیزه یادواره مرحوم مازیار پاک‌باطن گفت: این مسابقات یادواره بزرگ مردی بود که یاد و خاطره‌اش همیشه در دل‌های اهالی تنیس خواهد بود و با این حرکت سعی کردیم قدرشناسی و احترام به پیشکسوت و بزرگ‌تر را به جوان‌ترها بیاموزیم.

وی تاکید کرد: پیش از برگزاری این مسابقات دو کلاس داوری و مربیگری در مشهد برگزار شد که فرصت خوبی برای تنیس مشهد فراهم کرد، ضمن اینکه برگزاری مسابقات هم فرصت بود و ما تلاش کردیم مسابقاتی در شأن نام شهر امام رضا(ع) برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقات و کلاس‎های داوری و مربیگری از هیئت‌های بسکتبال و ژیمناستیک استان کمک گرفتیم که باید از آنها تشکر کرد زیرا سالن و خوابگاه و امکاناتشان را در اختیار ما گذاشتند که این مسئله ضعف امکانات هیئت تنیس را هم نمایان می‌کند که جای دارد اداره‌کل ورزش و جوانان به ما در فراهم آوردن این امکانات کمک کند.

وی افزود: با کمک این هیئت‌ها و هم‌چنین فدراسیون تنیس، هیئت پزشکی ورزشی استان و اداره‌کل ورزش و جوانان توانستیم بهترین مراسم در طول تاریخ تنیس استان را برگزار کنیم، ضمن اینکه رسانه‌ها و مطبوعات و به‌ ویژه صدا و سیما با 3 بار پخش زنده از مسابقاتی در یک شهرستان برای نخستین‌بار، کمک بزرگی به ما کردند.

وی تاکید کرد: این مسابقات با مسابقات سال قبل تفاوتی عمده داشت و آن هم این بود که حامی مالی قوی در کنار ما بود که باعث شد در برگزاری مسابقات دست ما کاملاً باز باشد و مسابقات را با کیفیت بالا برگزار کنیم و امروز برند الیزه در کنار ماست و هیئت توانسته ارتباط خوبی با حامیان مالی برقرار کند.

وی افزود: برای نخستین‌ بار با اجازه کمیته مسابقات و سازمان لیگ فدراسیون تنیس مسابقات را برای بازیکنان رده زیر 14 سال هم برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن شد و مجاب شدیم برای این نسل هم کار کنیم و در مجموع در کل مسابقات در دو رده سنی 110 دیدار برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول