اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

بعثت حادثه‌‌ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: بعثت پیامبر اسلام (ص) حادثه‌‌ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده است.

بعثت حادثه‌‌ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری است

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص)، پیامبر نور و رحمت و تکمیل‌کننده دین بود که الگوگرفتن از آموزه‌ها، احادیث و فرمایشات ایشان، انسان را به سعادت و خوشبختی می‌رساند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام بعثت پیامبر (ص) مبارزه با قدرت‌های پوشالی، کذب و توخالی بوده است همچنانکه انقلاب اسلامی ما نیز با تاسی از این بعثت نبی اکرم (ص) توانست قدرت پوشالی طاغوت را در هم ریزد.

امام جمعه نکا ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در تحکیم دین این پیامبر اعظم (ص) آغاز شد، به پیروزی رسید و اکنون الگوی بزرگ برای بشریت آزاده است.

وی یادآور شد: حضرت محمد (ص) رسول محبت، دوستی، صلح و اتحاد و همبستگی بود و در همین راستا نیز ما باید با الگوبرداری از ایشان برای حفظ وحدت همه‌جانبه در کشور گام برداریم.

محمدی لایینی گفت: هدف از بعثت پیامبر نجات بشریت از گمراهی، شرک، بت‌پرستی و دوری از فساد بوده است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه شاهد رشد روزافزون هدایت بشری و شکست طاغوت و استکبار هستیم.

فرهنگ و تمدن امروز بشریت در دنیا به برکت بعثت پیامبر اسلام بوده است 

وی افزود: تاکید بر دین و اسلام از ضروری‌ترین اهداف در این انقلاب بوده و امام راحل، رهبری و شهدا در طول بیش از 30 ساله انقلاب به این عامل مهم برای انسجام و وحدت تاکید داشته‌اند.

امام جمعه نکا بیان داشت: همه ما باید با ایجاد فضایی کارآمد و تقویت همدلی، واقعیت‌ها را مطرح و اهداف و برنامه‌های اسلام را به مردم بشناسانیم.

وی با بیان اینکه مردم نقش اساسی در این انقلاب و نظام داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در همین رابطه نباید لحظه‌ای از فکر این مردم غافل باشیم بلکه باید با تمام توان برای رفع مشکلات آنان گام برداریم.

محمدی لایینی افزود: فرهنگ و تمدن امروز بشریت در دنیا به برکت بعثت پیامبر گرامی اسلام بوده است که باید این مهم برای مردم بازگو و به آنان شناسانده شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول