اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین اعلام کرد

تخریب پل روگذر مشگین‌شهر با پیشرفت 80 درصدی

خبرگزاری فارس: شهردار مشگین‌شهر از تخریب پل روگذر هفت تیر مشگین‌شهر با پیشرفت 80 درصدی خبر داد.

تخریب پل روگذر مشگین‌شهر با پیشرفت 80 درصدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر جعفرزاده عصر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی در مشگین‌شهر اظهار داشت: عملیات احداث این پل بیش از سه سال طول کشیده اما با پیشرفت 80 درصدی آن شورای فنی و عمرانی استان اردبیل دستور به تخریب آن دادند.

وی تصریح کرد: به دنبال این اقدام از سال گذشته ادامه اجرای پل متوقف شده و قرار است در روزهای آینده کلیات این پل تخریب شود تا در یک طرح جدید بتوان پروژه جایگزین را کار کرد.

جعفرزاده هزینه صرف شده برای ساخت این پروژه را 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهرداری مشگین موظف است تخریب پل روگذر هفت تیر شهر مشگین را انجام دهد که امیدواریم با تصمیم مسئولان امر به ویژه شورای عالی عمران و فنی استان اجرای پروژه دقیق و جدید جایگزین آن شود.

این اقدام در حالی از سوی شورای عالی عمران و فنی استانداری اردبیل صورت می‌گیرد که قبل از اجرای پروژه نقشه‌ها و تأییدیه‌های موجود حکایت از برخی دستکاری‌ها در اجرای پروژه است اما به دلایل نامعلوم شورای فنی در یک حرکت غیرمنتظره با نادیده گرفتن اعتبار صرف شده 700 میلیون تومانی از محل بیت‌المال این پروژه را ناقص معرفی کرده و به تخریب آن رأی داده‌اند.

به گزارش فارس، شهردار مشگین‌شهر در جریان بازدید از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای شهر مشگین اولویت امسال شهرداری را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، آسفالت معابر و کوچه‌ها، توسعه فضای سبز و نصب تندیس مفاخر و شهدای گرانقدر مشگین اعلام کرد.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: هر چند درآمدهای شهرداری پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های به حق مردم نیست اما سعی کردیم از ابتدای فعالیت خود در مشگین‌شهر مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه‌گذاران را در اولویت قرار دهیم تا طرح‌های مختلف عمران و آبادانی شهری با همراهی و همکاری آنها انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با مساعد شدن شرایط جوی شهرداری فعالیت خود را به سرعت آغاز کرده و در بخش اول اقدامات خود سعی داریم در 2.5 ماه باقی‌مانده تا فصل تابستان و آغاز تعطیلات این ایام وضعیت شهری را ساماندهی کرده و مهیای گردشگران و بهره‌گیری همشهریان کنیم.

جعفرزاده ساماندهی پارک جنگلی این شهر و همچنین رفع برخی از نواقص پارک‌های مشگین‌شهر را از اقدامات اساسی و جدی توصیف کرد و بیان داشت: تدبیر مناسبی در ارتقای فضای سبز گرفته‌ایم که امیدواریم به سرعت و با انجام عملیات ضربتی این خواسته محقق شود.

شهردار مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود گفت: ماهانه بیش از دو میلیارد و 700 میلیون ریال از بابت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری پرداختی داریم.

وی همچنین از پرداخت بیش از دو میلیارد تومان بدهی معوقه شهرداران قبلی در دوران جدید مسئولیت خبر داد.

جعفرزاده در پایان افزود: بودجه سال گذشته شهرداری مشگین‌شهر چهار میلیارد تومان بود که این رقم با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری تا مبلغ شش میلیارد و 700 میلیون تومان محقق شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول